Lgh GBG

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Hallå vänner tänkte se om man kan dra i lite trådar det är nämligen så att min Lilla syster har fått sitt andra hands kontrakt upphävt på ganskasura själ men dessvärre så är rätt och går inte att göra något åt enligt juridiken :( .Så hon måste flytta från sin två:a på hisingen innan första December efter att ha bott där några månader bara (kontraktet skulle ha löpt ett år)

nu undrar jag om ni vet någon lgh som är ledig,hon sitter idag uppsatt på alla olika bodstads bolag och letar så mycket hon hinner överallt :)

hon är 22 år rökfri
och jobbar på burgerking Eriksberg som bitr Resturangchef och har två underbara hundar som hon lägger all sin fritid på

vet ni något så skicka ett pm lr skriv i tråden vet att det är ett long shot men kanske värt det

mvh Gottis

Jag ska iofs. flytta nu i december. Men med två hundar vill man kanske inte dela radhusvilla med 1 ukrainare & 1 sthlmare?

det är inte lätt att få lägenhet i denna byn. Jag tjatade ett par gånger i veckan på familjebostäder i 3 år innan dom gav upp och gav mig en lägenhet. Innan dess hyrde jag svart och flyttade runt.

Pysch skrev:
2520357 é hon singel :tomten

japp men vill du han en galning till svåger så är det upp till dej...ganska roligt va respekt man kan få när någon är ihop med lille syrran...ni blir ju snälla som lamm när man gör klart va som gäller med lille syrran :D

JoJoman skrev:
2520431 det är inte lätt att få lägenhet i denna byn. Jag tjatade ett par gånger i veckan på familjebostäder i 3 år innan dom gav upp och gav mig en lägenhet. Innan dess hyrde jag svart och flyttade runt.

Nej verkar ju inte va det jag halkade ju in på mitt förstahands kontrakt i lunden på ren tur :gnissla men hon söker förfullt iaf på alla fronter men det börjar bli panik

Last edited:
Gottis skrev:
2520946 japp men vill du han en galning till svåger så är det upp till dej...ganska roligt va respekt man kan få när någon är ihop med lille syrran...ni blir ju snälla som lamm när man gör klart va som gäller med lille syrran :D

Jaja, det ska vi bli tre om:pannkyss :tuttar
Lite foton hade ju inte vart helt fel...:tuttar

Är hon lika vacker som dig Gottis så är hon mer än välkommen att dela mina 37kvm;):slicka
Fast gärna lite kortare än dig, lite pinsamt när killen får sträcka sig efter flickans läppar:näsblod

Vissa skulle säga att jag spamma nu, men det är ju bättre att jag uppar tråden så folk kan hjälpa henne:tummenupp

Rash skrev:
2522766
Vissa skulle säga att jag spamma nu, men det är ju bättre att jag uppar tråden så folk kan hjälpa henne:tummenupp

skriv nått vettigt nästa gång så kanske du har en chans på henne....hon har ju länken till tråden :D :D

upp kom igen den här tjejen behöver en lgh någon !!!

Bifogat

• syrran.JPG
    syrran.JPG
    25 KB · Visningar: 69
kosz skrev:
2527103 Kan inte va din syster hon var ju söt, hon kan få bo i min gäststuga har bara massa grejer där ändå:)

:6surkart alla ser ju att hon brås på storebror :gnissla

förl ångt då kan hon lika bra flytta hem till bollebygd och då går det inte med jobbet efter som hon slutar kl halv 1 vissa veckor och sista bussen hem går kl tolv tror jag

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8