Gottis
West Coast Xtremes
Hallå vänner tänkte se om man kan dra i lite trådar det är nämligen så att min Lilla syster har fått sitt andra hands kontrakt upphävt på ganskasura själ men dessvärre så är rätt och går inte att göra något åt enligt juridiken
.Så hon måste flytta från sin två:a på hisingen innan första December efter att ha bott där några månader bara (kontraktet skulle ha löpt ett år)
nu undrar jag om ni vet någon lgh som är ledig,hon sitter idag uppsatt på alla olika bodstads bolag och letar så mycket hon hinner överallt
hon är 22 år rökfri
och jobbar på burgerking Eriksberg som bitr Resturangchef och har två underbara hundar som hon lägger all sin fritid på
vet ni något så skicka ett pm lr skriv i tråden vet att det är ett long shot men kanske värt det
mvh Gottis

nu undrar jag om ni vet någon lgh som är ledig,hon sitter idag uppsatt på alla olika bodstads bolag och letar så mycket hon hinner överallt

hon är 22 år rökfri
och jobbar på burgerking Eriksberg som bitr Resturangchef och har två underbara hundar som hon lägger all sin fritid på
vet ni något så skicka ett pm lr skriv i tråden vet att det är ett long shot men kanske värt det
mvh Gottis