Leveranstid från fc-moto

De gånger jag har beställt och inte haft färgen eller dyl har de ringt upp och frågat om jag kan tänka mig något annat.
Ena gången ville jag vänta men de skickade allt de hade hemma, när de sedan fick hem det jag ville ha skickade de upp det kostnadsfritt en vecka senare.

Men vad är det för bök med kontantbetalning vid leverans?

Varför inte betala med kort på websidan? Vågar man inte sådant längre?

Jo, det vågar man nog. Jag valde kontantbetalning, för då behöver jag inte ligga ute med pengar ifall leveransen dröjer. Känns lite onödigt. Vissa debiterar iofs inte förrän vid leverans, men jag vet inte hur fc-moto gör.
Sen är det såklart en trygghet att inte betala förrän man har grejerna i sin hand.

Jag beställde från dom tidigt Tisdag morgon. På Torsdag eftermiddag ringde UPS på dörren med paketet. Jag är impad av hur fort det gick

Är det någon som pratat med dom i telefon på sistone? Får inte tag på dom och mailen svarar de ju aldrig på.. väntat i en månad på min order nu..

Börjar undra vad dom håller på med där nere, jag beställde den 29 mars, hörde inte ett dugg, men efter lite påtryckningar så "skickade" dom grejerna för ca 2 veckor sen. Det var iaf vad jag trodde.

Det verkar som att dom bara tagit ut ett tracking nummer från UPS och inte skickat någon order, dessutom har dom dragit pengarna från mitt konto. Och nu svarar dom inte, varken på mail eller telefon. Lutar åt att det va sista gången jag beställde från fc-moto tyvärr.

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back