Letar ny cykel

Gör det...innan lördag....annars är den troligtvis borta. :)

Blev ingen falco för mig denna gången. Riktigt skön hoj och riktigt bra pris på den som står i Landskrona. Blev inte tillräckligt kär för att rubba smärtgränsen :P

Blev dock nyfiken om Slowroller nöp den? :)

Servar min o fixar delar genom Markussens MC som ligger vid Halmstad. Aldrig några problem.

Haha de sade det på Triumph Center i Landskrona med, har man problem med leverenstider så ringer man Markussens så fixar han det :P

Blev ingen falco för mig denna gången. Riktigt skön hoj och riktigt bra pris på den som står i Landskrona. Blev inte tillräckligt kär för att rubba smärtgränsen :P

Blev dock nyfiken om Slowroller nöp den? :)

Haha de sade det på Triumph Center i Landskrona med, har man problem med leverenstider så ringer man Markussens så fixar han det :P

Nä....De drumlarna har ju haft stängt hela påskhelgen. Tänkte kolla på den på onsdag.....om den finns kvar. :)

Fast jag har svår ångest.......... falco eller Sprint rs? Hmmmm.

Last edited:
Nä....De drumlarna har ju haft stängt hela påskhelgen. Tänkte kolla på den på onsdag.....om den finns kvar. :)

Fast jag har svår ångest.......... falco eller Sprint rs? Hmmmm.

Udda, borde ju vara kanontillfälle att sälja hojar då :va

Förstår det! För min del så jag gillade jag nog Sprint bäst, men vet inte riktigt varför :P

Udda, borde ju vara kanontillfälle att sälja hojar då :va

Förstår det! För min del så jag gillade jag nog Sprint bäst, men vet inte riktigt varför :P

Det hela ger sig i eftermiddag. Sprint, falco eller behålla den jag har. :)

Edit: nu har jag kollat på den. :)

Last edited:
*/ ?>
Back