jisses, du surfar lunar hardcore eller?EazyD skrev:Hon heter sexiga_lisa på lunar och ska vara 19år. Jag har snackat med henne förut. Hon är 14år på bilden som du laddat upp.

Hon på bilden är väl ändå inte 14 år? jisses...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jisses, du surfar lunar hardcore eller?EazyD skrev:Hon heter sexiga_lisa på lunar och ska vara 19år. Jag har snackat med henne förut. Hon är 14år på bilden som du laddat upp.

Kay skrev:Vad heter ni på lunar då gott folk?
/bigkay
YEs yes...Kentamannen skrev:Jag heter kensi men har för andra gången övergett det där jävla fjortisstället. Det finns några enstaka vettiga människor där och de har jag redan annan kontakt med. Resten är körda, promise!![]()
![]()
Heter du bigkay på Lunar?
Kay skrev:YEs yes...
Lunar är ju näst bästa raggningsställe som finns!![]()
Många framgångsrika kap där *hihi*

Swedie skrev:men va nurå! jag säger ju att jag typ FAJTAS om att hon inte är personen hon påstår sig vara. iaf inte på bild. Än så länge har jag bara blivit kallad "cp"![]()
Men du är ju en stenhård kille så det fixar väl du Swedie 
Kay skrev:YEs yes...
Lunar är ju näst bästa raggningsställe som finns!![]()
Många framgångsrika kap där *hihi*

Kentamannen skrev:Lite beroende på vad man söker, eller hur?![]()
Se till att de du träffar verkligen är över 15 år, du får leka polis och be om leg![]()

Kay skrev:Ser leget sen när dom tar upp plånkan och bjur mig på fikan![]()
Nice work indeed. Very nice.
Kay skrev:Låt mig lära...
Kay: Hej sötis...*peka på*
Tjej18: Hihi... hej![]()
Kay: söt du e... vill du fika? Jag hämtar dig i caben
Tjej18: Vet inte... du kanske e farlig...
Kay: Ädu... du e nog farligare än vad jag är...
Tjej18: HIhi... kollade dina bilder... är det din MC??
Kay: Jaja... klart, vill du åka me i sommar så är det bara att säga till, men då känner vi kanske varandra väldigt bra sötis...
Tjej18: hihi
Kay: Så fika ikväll?
Tjej18: mkej073XXXXXX
Kay: Ringer sen då, pusshej
Tjej18: HEJ!
4 timmar senare.......
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |