Letar brutta

EazyD skrev:
Hon heter sexiga_lisa på lunar och ska vara 19år. Jag har snackat med henne förut. Hon är 14år på bilden som du laddat upp.
jisses, du surfar lunar hardcore eller? :rofl

Hon på bilden är väl ändå inte 14 år? jisses...
 
Definitivt Lunarstorm

Påstår att hon känner en kille som heter KRJ, och har kör tydligen hoj också…

:D
 

Bifogat

  • kenny_gridgirl_2.jpg
    kenny_gridgirl_2.jpg
    96.5 KB · Visningar: 355
Kay skrev:
Vad heter ni på lunar då gott folk? :)

/bigkay

Jag heter kensi men har för andra gången övergett det där jävla fjortisstället. Det finns några enstaka vettiga människor där och de har jag redan annan kontakt med. Resten är körda, promise! :tummenupp :tungan

Heter du bigkay på Lunar?
 
Jag retas alltid med puckon som försöker framstå som nån annan.

Troligen är hon ful eller en kille som vill ha uppmärksamheten som en snygg tjej kan få.
 
Kentamannen skrev:
Jag heter kensi men har för andra gången övergett det där jävla fjortisstället. Det finns några enstaka vettiga människor där och de har jag redan annan kontakt med. Resten är körda, promise! :tummenupp :tungan

Heter du bigkay på Lunar?
YEs yes... :)

Lunar är ju näst bästa raggningsställe som finns! :Bugar
Många framgångsrika kap där *hihi*
 
Last edited:
Swedie skrev:
men va nurå! jag säger ju att jag typ FAJTAS om att hon inte är personen hon påstår sig vara. iaf inte på bild. Än så länge har jag bara blivit kallad "cp" :D

OMG! Lunarfajt... det låter farligt det :tungan Men du är ju en stenhård kille så det fixar väl du Swedie :tummenupp
 
Låt mig lära...

Kay: Hej sötis... :) *peka på*
Tjej18: Hihi... hej :)
Kay: söt du e... vill du fika? Jag hämtar dig i caben :P
Tjej18: Vet inte... du kanske e farlig...
Kay: Ädu... du e nog farligare än vad jag är... :P
Tjej18: HIhi... kollade dina bilder... är det din MC??
Kay: Jaja... klart, vill du åka me i sommar så är det bara att säga till, men då känner vi kanske varandra väldigt bra sötis...
Tjej18: hihi
Kay: Så fika ikväll?
Tjej18: mkej :P 073XXXXXX
Kay: Ringer sen då, pusshej :)
Tjej18: HEJ! :D


4 timmar senare.......

:tuttar
 
Kay skrev:
YEs yes... :)

Lunar är ju näst bästa raggningsställe som finns! :Bugar
Många framgångsrika kap där *hihi*

Lite beroende på vad man söker, eller hur? :tungan :tuttar

Se till att de du träffar verkligen är över 15 år, du får leka polis och be om leg ;)
 
Kentamannen skrev:
Lite beroende på vad man söker, eller hur? :tungan :tuttar

Se till att de du träffar verkligen är över 15 år, du får leka polis och be om leg ;)

Ser leget sen när dom tar upp plånkan och bjur mig på fikan :tungan
 
Kay skrev:
Ser leget sen när dom tar upp plånkan och bjur mig på fikan :tungan

Okej jag vet inte vad jag ska svara på det, så det är lika bra att jag är tyst va? :rofl Nice work indeed. Very nice.

Du känner ingen söt och snäll brunett som skulle vilja ha en gråhårig kille? ;)

Mvh Den obotlige romantikern :kär
 
Gud så tragiskt... :kocko låt mig hoppas att du är ironisk!

Kay skrev:
Låt mig lära...

Kay: Hej sötis... :) *peka på*
Tjej18: Hihi... hej :)
Kay: söt du e... vill du fika? Jag hämtar dig i caben :P
Tjej18: Vet inte... du kanske e farlig...
Kay: Ädu... du e nog farligare än vad jag är... :P
Tjej18: HIhi... kollade dina bilder... är det din MC??
Kay: Jaja... klart, vill du åka me i sommar så är det bara att säga till, men då känner vi kanske varandra väldigt bra sötis...
Tjej18: hihi
Kay: Så fika ikväll?
Tjej18: mkej :P 073XXXXXX
Kay: Ringer sen då, pusshej :)
Tjej18: HEJ! :D


4 timmar senare.......

:tuttar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top