Letar brutta

Tom Byron skrev:
äsch, de va ju nån vampyrhistoria :D

EDIT: Vad är "pro" egentligen i lunarsammanhang :va

pRo gEj deJ möJligheT Att Lägga uPp bilder På prezentationZzidAN, dI får mer ztatuzpoänG Pej Månad, man Kan Göra FrÅgezpOrtEj, göRa znyGgAre prEzentatIOnej, zkikKa fÄjGglADa gÄztbokzmEddelanDe å Zånt treVlit. hih...... typ PUzz" *skrattar*

Kay skrev:
pRo gEj deJ möJligheT Att Lägga uPp bilder På prezentationZzidAN, dI får mer ztatuzpoänG Pej Månad, man Kan Göra FrÅgezpOrtEj, göRa znyGgAre prEzentatIOnej, zkikKa fÄjGglADa gÄztbokzmEddelanDe å Zånt treVlit. hih...... typ PUzz" *skrattar*
:rofl :rofl

oki :rofl

Kay skrev:

Förstår

att små män söker sig till fjortisar. :arsele

Brukar du sno klubborna ifrån ungarna oxå, jag menar så du har råd med hojen :brinnerup

Kay skrev:
Låt mig lära...

Kay: Hej sötis... :) *peka på*
Tjej18: Hihi... hej :)
Kay: söt du e... vill du fika? Jag hämtar dig i caben :P
Tjej18: Vet inte... du kanske e farlig...
Kay: Ädu... du e nog farligare än vad jag är... :P
Tjej18: HIhi... kollade dina bilder... är det din MC??
Kay: Jaja... klart, vill du åka me i sommar så är det bara att säga till, men då känner vi kanske varandra väldigt bra sötis...
Tjej18: hihi
Kay: Så fika ikväll?
Tjej18: mkej :P 073XXXXXX
Kay: Ringer sen då, pusshej :)
Tjej18: HEJ! :D

4 timmar senare.......

:tuttar

Som

vanligt...

Mycket snack ingen action.

Sist du lägrade en dam så var det väll när du körde en runk till Fibban :lol :mad: :lol

Kay skrev:
Krogen e sådär.. För klysheigt att stöta där... Discon e klockrent. Väntar tills hiphopen kommer på och crippar fram till dem :D

Angående mina vänner på vännerlistan... går inte in på specifika namn eller antal. :tungan

Säger bara; lunar kan användas till mycket! :lol
-Med bilder som "Spänner sig..." osv under prylar så kan det inte snea... :rofl

Klösan skrev:
vanligt...

Ohh! En Extremfeminist... alltid velat ha o göra med en sån... grrr :hihi Bara o komma hit och ta reda på! (om du är max 19... sen går det bara utför). :tuttar

Klösan skrev:
vanligt...

Sist du lägrade en dam så var det väll när du körde en runk till Fibban :lol :mad: :lol

Jag anar en viss fientlig inställning? :rofl Eller så är det jag som inte kan läsa mellan raderna? :näsblod

19 inte faan har någon varit på sin sexuella topp när de varit 19, bit i gräset å väx på dig några år :tummenupp :fyllisar :lol

Kay skrev:
Ohh! En Extremfeminist... alltid velat ha o göra med en sån... grrr :hihi Bara o komma hit och ta reda på! (om du är max 19... sen går det bara utför). :tuttar

Henken skrev:
Jag anar en viss fientlig inställning? :rofl Eller så är det jag som inte kan läsa mellan raderna? :näsblod

-Kärlek börjar med bråk, eller vad är det man brukar säga? :rolleyes:

Tom Byron skrev:
19 inte faan har någon varit på sin sexuella topp när de varit 19, bit i gräset å väx på dig några år :tummenupp :fyllisar :lol

Jo... Sånna argument kommer jag nog också föra när mina bästa år är över. ;) :tummenupp

ps.
Anatomiska studier visar att generella densiteten kvinnors hud och kött blir slappare efter 19. :D

23 hos pojkarna :tungan

sharpedge skrev:
Hahaha, barbie blockerade mig :>

Hon tyckte tydligen inte om att man ifrågasatte hennes 2,5 sek :rofl

Jag kunde inte låta bli så jag skrev precis att det var fegt av henne att inte kunna diskutera saken, lär väl med bli blockad snart :lol

Lilla

Hjärat, det skulle inte bli mycket kvar...

Tror inte ens att gamar vill knapra benkotor... :arsele :lol

Kay skrev:

:va :va :va

hehe, ååååååh stackare. "densiteten" har väl inget med erfarenhet att göra?

Kay skrev:
Jo... Sånna argument kommer jag nog också föra när mina bästa år är över. ;) :tummenupp

ps.
Anatomiska studier visar att generella densiteten kvinnors hud och kött blir slappare efter 19. :D

23 hos pojkarna :tungan

Så sant!!!

Äntligen insikt...TACK:

Det är ju därför Kay kör sitt snack, hänga utanför en ungdoms gård och dregla... :kocko

Patetiskt..

Synd han har väll aldrig smakat riktig vara :lol

Tom Byron skrev:

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage