kajlyl
Tillbaka!
hennes kille kör väll dragracehoj eller så gillar han bara att skryta/mythaZeb_Macahan skrev:Suzuki RF900 är väl den snabbaste standardhoj som bike har testar 0-100.. 2,8 sekunder tog den på sig...
//jaG
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hennes kille kör väll dragracehoj eller så gillar han bara att skryta/mythaZeb_Macahan skrev:Suzuki RF900 är väl den snabbaste standardhoj som bike har testar 0-100.. 2,8 sekunder tog den på sig...
//jaG
Jorrd skrev:Kapacitet är inte samma sak som att det går att göra i praktiken. Men samtidigt så kan jag flyga med en bil i teorin också så...
2.8 sekunder låter snabbt nog för att jag ska lyckas skada mig iallafall.
![]()
Kay skrev:Låt mig lära...
Kay: Hej sötis...*peka på*
Tjej18: Hihi... hej![]()
Kay: söt du e... vill du fika? Jag hämtar dig i caben
Tjej18: Vet inte... du kanske e farlig...
Kay: Ädu... du e nog farligare än vad jag är...
Tjej18: HIhi... kollade dina bilder... är det din MC??
Kay: Jaja... klart, vill du åka me i sommar så är det bara att säga till, men då känner vi kanske varandra väldigt bra sötis...
Tjej18: hihi
Kay: Så fika ikväll?
Tjej18: mkej073XXXXXX
Kay: Ringer sen då, pusshej
Tjej18: HEJ!
4 timmar senare.......
![]()

Jorrd skrev:Kapacitet är inte samma sak som att det går att göra i praktiken. Men samtidigt så kan jag flyga med en bil i teorin också så...
2.8 sekunder låter snabbt nog för att jag ska lyckas skada mig iallafall.
![]()
Zeb_Macahan skrev:Suzuki RF900 är väl den snabbaste standardhoj som bike har testar 0-100.. 2,8 sekunder tog den på sig...
//jaG
Zeb_Macahan skrev:Om någon har testat den 2,8 sekunder så går det väl bevisligen i praktiken
//jaG
Nej, precis som de flesta trådar i offtopic så är även det här bara ett tidsfördriv.Henken skrev:Å, vilken intressant & upplyftande tråd. Innehållet skänker mig livsglädje. Jag bidrar själv med massor av intressanta tankar och funderingar iom detta inlägg.
Emmi skrev:Nej, precis som de flesta trådar i offtopic så är även det här bara ett tidsfördriv.

Henken skrev:Det är film på ZTV nu! Mycket bättre...
Och jag fick ett svar ang. snabbheten:Emmi skrev:Barbie_gumzans kille har en ZX9R, så vet ni det med...

Tom Byron skrev:E re gayfilm, en muskekille i bar överkropp, duktigt insmetad i någon olja stod å sjöng......... jag bytte......![]()

Emmi skrev:Barbie_gumzans kille har en ZX9R, så vet ni det med...
skarpa kanten skrev:Hahaha, barbie blockerade mig :>
Hon tyckte tydligen inte om att man ifrågasatte hennes 2,5 sek

Kay skrev:Emmi: Ser att det är lite catfight där med barbie *fniss*, Hejjar på vår Emmi!!![]()
![]()

|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller