Letar brutta

Zeb_Macahan skrev:
Suzuki RF900 är väl den snabbaste standardhoj som bike har testar 0-100.. 2,8 sekunder tog den på sig...

//jaG
hennes kille kör väll dragracehoj eller så gillar han bara att skryta/mytha :D

Jorrd skrev:
Kapacitet är inte samma sak som att det går att göra i praktiken. Men samtidigt så kan jag flyga med en bil i teorin också så...
2.8 sekunder låter snabbt nog för att jag ska lyckas skada mig iallafall.
:)

Du sa nu EXAKT vad jag tänkte skriva till dig, inklusive flygande bilen... sjukt.

Kay skrev:
Låt mig lära...

Kay: Hej sötis... :) *peka på*
Tjej18: Hihi... hej :)
Kay: söt du e... vill du fika? Jag hämtar dig i caben :P
Tjej18: Vet inte... du kanske e farlig...
Kay: Ädu... du e nog farligare än vad jag är... :P
Tjej18: HIhi... kollade dina bilder... är det din MC??
Kay: Jaja... klart, vill du åka me i sommar så är det bara att säga till, men då känner vi kanske varandra väldigt bra sötis...
Tjej18: hihi
Kay: Så fika ikväll?
Tjej18: mkej :P 073XXXXXX
Kay: Ringer sen då, pusshej :)
Tjej18: HEJ! :D

4 timmar senare.......

:tuttar

HAHAHAHA så stenhårt!! :tummenupp :yoparty :D

Om någon har testat den 2,8 sekunder så går det väl bevisligen i praktiken :fakta

//jaG

Jorrd skrev:
Kapacitet är inte samma sak som att det går att göra i praktiken. Men samtidigt så kan jag flyga med en bil i teorin också så...
2.8 sekunder låter snabbt nog för att jag ska lyckas skada mig iallafall.
:)

Zeb_Macahan skrev:
Om någon har testat den 2,8 sekunder så går det väl bevisligen i praktiken :fakta

//jaG

Har man gjort det så går det, men 2.8 är inte samma sak som 2.5 (vilket är vad jag hävdar en tyngre hoj har kapaciteten att göra språnget på)

Jag tror inte att Zeb försvarar tjejen utan snarare att han är lika ironisk som oss andra eftersom den snabbaste standardhojen är 2,8 sek och hennes killes gör 0-100 på 2,5...

Å, vilken intressant & upplyftande tråd. Innehållet skänker mig livsglädje. Jag bidrar själv med massor av intressanta tankar och funderingar iom detta inlägg.

Henken skrev:
Å, vilken intressant & upplyftande tråd. Innehållet skänker mig livsglädje. Jag bidrar själv med massor av intressanta tankar och funderingar iom detta inlägg.
Nej, precis som de flesta trådar i offtopic så är även det här bara ett tidsfördriv.

Emmi skrev:
Barbie_gumzans kille har en ZX9R, så vet ni det med...
Och jag fick ett svar ang. snabbheten:

2,76 för att vara exakt. gsx1300r har däremot gjort 1-100 på 2.52sek. ZX9R har uppmätts till 2.76sek. Nöjd?!?

:rofl

Hahaha, barbie blockerade mig :>

Hon tyckte tydligen inte om att man ifrågasatte hennes 2,5 sek :rofl

Emmi: Ser att det är lite catfight där med barbie *fniss*, Hejjar på vår Emmi!! :) :tummenupp

Kay skrev:
Emmi: Ser att det är lite catfight där med barbie *fniss*, Hejjar på vår Emmi!! :) :tummenupp

Nja, catfight e de inte. Men jag vet att jag har rätt & hon har fel, och hon kan inte ta det. La fram lite fakta och blev blockerad, precis som sharpedge... :rofl

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage