Less

Klaga inte nu när vi för en gång skull fick en vit jul, en riktig bra vinter och ihållande minusgrader!

Tänk på övriga världen. Den torkas ut! Vi ska va glada att vi har det klimat vi har...

/en som ser ljuset i mörkret!

Ingen hoj = Ingen talan.

Tror du detta är någon demokrati eller?

Haha. Har faktiskt funderat på en sån vid några tillfällen. Funkar ju kanon på vintern lite varstans. Tvåhjulsdrivna.

Dessutom får man med sig matkassarna! :tummenupp

[YOUTUBE-ID]rtfHf6TgP_Q&hl=sv_SE&fs=1&[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]SUa4KBnOZ3I&hl=sv_SE&fs=1&[/YOUTUBE-ID]

Haha. Har faktiskt funderat på en sån vid några tillfällen. Funkar ju kanon på vintern lite varstans. Tvåhjulsdrivna.

Jag har en.
Tvåhjulsdriften fungerar bara för att ta sig loss när man fastnat.
Nästan alltid bättre att köra enhjulsdrift.
Tidigare hade Norrvalla (Kent Farman) uthyrning av ural.
http://www.norrvalla.se/
Hade kanske varit något för din verksamhet.
Personligen, så tycker jag att de är något för dyra att köpa nya nu, men de har fått en ordentlig kvalitetshöjning.

Är riktigt nöjd med att Sthlm fick en riktigt vinter så slipper hemlängtan bli så stor som den brukar bli!

Sen får jag längre tid på mig att göra klart allt med bågen...

Duro%20finndubb%20fram%2080-100-21w.jpg

...funkar för att få bort abstinensen....

Gör något vettigt av rådande läge, åk runt på mcfirmor med några mc kompisar och titta,kläm och känn. Kolla mc filmer på tuben, spela mc spel, hyr en mc film, bäst att göra det bäst möjliga:tummenupp:)

Gör något vettigt av rådande läge, åk runt på mcfirmor med några mc kompisar och titta,kläm och känn. Kolla mc filmer på tuben, spela mc spel, hyr en mc film, bäst att göra det bäst möjliga:tummenupp:)

...eller så tar man och kränger på dubbdäck på sin CR250 och slutar fjolla runt? :fakta :D

Geggmopeder med dubb är förmodligen den bästa lösningen på TS problem.

Har för mig att vintern -94 också var snorkall. Sommaren efter blev väl den hittills varmaste i sveriges uppmätta historia?

Eftersom vi tydligen har en konstaterad uppvärmning måste råkylan kompenseras eller?.

Fan det är ju bara kul med en riktig vinter för en gång skull :D Släng på dubbdäcken och köööör

...eller så tar man och kränger på dubbdäck på sin CR250 och slutar fjolla runt? :fakta :D

Geggmopeder med dubb är förmodligen den bästa lösningen på TS problem.

Nån stackare måste vara Cross-possör, thats mee:tungan

Rätt nöjd, hade det varit torrt och varmt på backen hade jag själv svurit över att man inte hunnit klart med vinterns projekt. Nu finns det i alla fall en teoretisk chans :D

Var får jag tag i landsvägsdubbade däck i Stockholm? Jag klarar det inte längre!

Metzeler Karoo eller något liknande..

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back