Lelleträffen

Mary skrev:
Ja det kanske är bra om vi åker hemmifrån kl halv 6 nångång, då är vi i stan lite innan 6. Inte senare iaf efter förra årets succé. Va tycker du Cathy?

då möter jag upp er vid Statiol Bollebygd vid halv sju om ni åker från GBG vid 6 :tummenupp

Tänkte bara höra om det är någon som vill samåka på söndag med mig å min brutta till Gotland på söndag?

Vilka skall ner å när åker folk hem? Finns inga hembiljetter kvar på söndag, bara på lördag å måndag!!! :huvet

JONQAS skrev:
Vilka skall ner å när åker folk hem? Finns inga hembiljetter kvar på söndag, bara på lördag å måndag!!! :huvet

jag åker i morgon och hem på söndag :) med eftermiddags färjan lär ju va bakis som ett as

JONQAS skrev:
Vill ju också åka!!! :huvet
Men inge kul å åka själv från gotland på typ måndag eller lördag... :( :tummenner

du kan alltigt chansa med faärjan på söndagen brukar bli lite platser över folk som inte kommer :rolleyes: annars får du väl åka på måndagen hade gärna stannat men då slår chefen ihjäl mej om jag inte kommer på måndag till jobbet :fatta!

JONQAS skrev:

Ja, köp till måndag och försök byta sen, vi bytte färja förra året och ska försöka göra det i år igen.

Vi åker imorgon kl 5.30. :banana

Jaa, jag skall fan kolla på det... jobbar i helgen hoppas jag får ledigt bara...
Tältar folk eller?! Hur fan får man ner packningen då? :va

Jaa då va biljetterna kirrade, å jobbet avbokat i helgen!

Yiiiiiiiippiiieee!!! Jag åker till Lelleträffen imorgon!!! Woooohooooo!!! :yoparty

Bra då möts vi vid kvart över sex (06,15 am )imorgon bitti vid Statiol/gamla rasta vid bollebygd :) då står jag där och väntar på er :pannkyss

Mary skrev:
Ja, köp till måndag och försök byta sen, vi bytte färja förra året och ska försöka göra det i år igen.

Vi åker imorgon kl 5.30. :banana

Skönt:)

Ahhhh lungn.

Har hållit på i 3 kvällar.

Ljus Check
Akrapovic slipon Check
Allmän genomgång Check
STOR tvätt,puts,vax,autosolad Check
Skylthållare ,tack till Roffe som öppnade verkstaden och snidade en fin hållare
i kväll. Check
Kärring under kontroll Check
Hämta/lämna bilar,hojar och packning Check

Ha skoj !! och sup lite för mig med.

:banana

Jag hoppas fan att det regnar för er... för det gör det här.... :6surkart:

Jag vill ha SOL och oändligt med gratis bensin och snuskigt möe pengar..... jag vill vara på GOTLAND helt enkelt...

(lider av frusrations syndrom :rolleyes: bara 3 veckor tills Kinnekulle den 4 juli :) iallafall )

Enl. synonymordlistan:

stycke
1 bit, del, lapp, remsa, skiva, flisa, fragment, stump, snutt
2 detalj, punkt; avdelning, avsnitt, parti, segment, paragraf, artikel; hänseende, avseende
3 teaterpjäs, skådespel, komposition
4 viss vägsträcka, viss sträcka
5 helt stycke, helhet, sammanhållet föremål
6 (åld.) kanon,artilleripjäs
7 (neds.) slyna, slinka
8 styck, exemplar, enhet

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...