Lelleträffen!

• Thread starter Thread starter Eas
  • Start date Start date
Jo man kör hoj, antingen till Oskarshamn eller Nynäshamn. Kliver på färjan som 3 timmar senare anländer i det ljuvliga Visby!

Ofan, gotland :tuttar

Då blir det ju Oskarshamn för mig :tummenupp lär ju inte ta mer än 2h från Fjollhättan.

Ah, lagom efter Sweden Rock.. men vettifan om jag eller tjejen är sugna på att dra dit efter några dagars tältande på festivalen.. :)

Fan, om jag skulle åka utan gumman till Sweden Rock så skulle hon klippa ballen av mig.

Eventuellt kan man lämna av henne hos dennes syster o ta med svågern över till ön. :)

Fan, om jag skulle åka utan gumman till Sweden Rock så skulle hon klippa ballen av mig.

Eventuellt kan man lämna av henne hos dennes syster o ta med svågern över till ön. :)

Vi kör väl tillsammans från Karlskrona till Oskarshamn :pannkyss

Tja! Tänkte ev sticka dit jag med.. Hadde ju vart najs att åka en liten samlad skara..? Har inte vart där förrut, någon annan som vart där? /Piit

Tja! Tänkte ev sticka dit jag med.. Hadde ju vart najs att åka en liten samlad skara..? Har inte vart där förrut, någon annan som vart där? /Piit

5:e året i år. Det är inte mycket i världen som skulle få mig att inte åka...

Hoj på er!
Tänkte åka på SR för arr på söndagen åka till Oskarshamn och ta 21 båten till Guteland.
Kul och se om fler Thnbor tänker tälta hos JOMS mc camp.

Nyheter
Nytt om H-D Bagger-Världscupen

Under en presskonferens på ...

BMW F 450 GS ”Din bästa kompis” 

Screenshot Nya BMW F 450...

Nya MV Agusta Brutale 800

MV Agusta Brutale har länge...

YAMAHA Tracer 7 OCH Tracer 7 GT Y-AMT

Inför 2026 uppdateras maski...

Ducati lanserar racingakademi för framtidens stjärnor

Ducati presenterar, i samar...

Nu startar mässan i Milano