Lelleträffen 2010

Bokat & klart!
Vi kör från Helsingborg den 17. Båten vi tar går klockan 21.
Hör av er om ni hakar på tåget :tummenupp

Var på lelle förra sommaren, riktigt nice och fin hojåkning.
Kan tänka mig att om man återkommer dit år efter år så blir det mindre och mindre med hojåkning och mer :tuttar:banana

Stämmer det?

Var på lelle förra sommaren, riktigt nice och fin hojåkning.
Kan tänka mig att om man återkommer dit år efter år så blir det mindre och mindre med hojåkning och mer :tuttar:banana

Stämmer det?

Det stämmer bra det!!!

Tis till sön kommer vi...... 8 glada skåningar o förgyller träffen ;):banana:fyllisar

hehe stöka jänget åkte väll inge hojj alls!?=) tyckte alla deras hojjar stog still hela dagarna......förvisso på kvällarna och nätterna rullade iaf ett av hjulen.... :tummenupp:tummenupp:tummenupp

Nej det är väl så att spriten har tagit överhanden! Men vi brukar köra bort till frukosten...eller in till bolaget! Det är inte fy skam det. Synd bara att man inte kan åka i år. :gråta:gråta:gråta

Inte långt kvar nu för er lyckliga jävlar som ska åka....

Last edited:
haha, varenda jävla år har man stått i hemstaden och vinkat åt folk som åkt över... Och tänkt "Varför i helvete har inte jag biljetter osv uppbokat redan?!"

Så frågan är väl om man ska dra tummen ur rövjäveln och komma iväg i år. :D

haha, varenda jävla år har man stått i hemstaden och vinkat åt folk som åkt över... Och tänkt "Varför i helvete har inte jag biljetter osv uppbokat redan?!"

Så frågan är väl om man ska dra tummen ur rövjäveln och komma iväg i år. :D

Haha Ja det är en bra fråga ;) Åk över tycker ja allt!

så.. bokat o klart o jävligt sugen på o åka redan nu! längtar som fan! blir nog 5-6 året för mig.. minns inte riktigt.. har nog supit bort det minnet nånstans... ingen som hittat nått i nån buske på kneippbyn???

så.. bokat o klart o jävligt sugen på o åka redan nu! längtar som fan! blir nog 5-6 året för mig.. minns inte riktigt.. har nog supit bort det minnet nånstans... ingen som hittat nått i nån buske på kneippbyn???

nja inte ditt minne men kanske din spya? :D

Jag bor precis intill Kneippbyn året om o Lelle-veckan e enda gången på året man har nytta av att ha krypavstånd till pippihuset :-P

Bokat! ca 12 pers, Någon som tänkt köra upp till ringen för Suzuki track days??

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti