Lelleträffen 2010

Hur mycket pengar bränner man ungefär på en vecka?

räkna på 5000:- så har du väl räknat högt, om du inte tänker bränna upp en massa däck.. eller köra omkull.. bjuda hela kampingen på öl.. eller nåt annat galet :D
Man bokar via kneippyns reception och i priset ingår tältplats och träffavgift (man får ett band runt armen)

Bjuder ni på snappis då? :D

Faaaaan va kul för er! GRATTIS! Då blir det fullt i klubbstugan när den ska ut, haha ;D
Kommer sakna er, men grabbarna täcker nog upp för dig ska du se! :banana

Och som vanligt ska du bo med de bästa tjejorna!! ;D

Team Shedevils kommer som vanligt. Blir elfte året i rad för mig!:yoparty

Kommer dock inte kunna bo i Bulbyn nästa år eftersom de inte kommer ha den kvar så vi får flytta upp till röda stugorna ovanför rotundan ist.
Jag ska hälsa på Cillarumpan i deras lyxkåk och kolla vad hon har för folk med sig, haha. Vi smider planer som aldrig förr, hahaha.

Hehehe...visst smider vi planer vännen...många planer:D:tummenupp

Vi ska givetvis me 2010, jag har inte varit på träffen på många år men efter årets kan jag inte tänka mig o missa en enda till!!!
Cilla i Slimminge Bikers :censored:fyllisar:hihi

Last edited:
räkna på 5000:- så har du väl räknat högt, om du inte tänker bränna upp en massa däck.. eller köra omkull.. bjuda hela kampingen på öl.. eller nåt annat galet :D
Man bokar via kneippyns reception och i priset ingår tältplats och träffavgift (man får ett band runt armen)

Tack för infon och jag bränner hellre pengar på öl än bränner däck. :tummenupp

Funderar på att göra en Europa-semester igen, så jag får se om det finns pengar över till en Lelle-träff också, men då vet jag ungefär vad som krävs.

Bestämdes o bokades redan söndagen man kom dit förra iår;) 12e raka året på g..
Får bli transvestitbussen full med hojar, gosaker o däck som vanligt.. :hojbusa

Ringer man och bokar detta ? betalar man där eller innan ? kan man boka via nätet ?

Missnöjd Mc kommer som vanligt bo i Villavagnar....:yoparty:yoparty

Tur att man har en fader som kör hojj som råkar bo granne med någon som äger hus på Gotland Och vill åka dit på MC :D

Blir nog en sväng över några dagar till nästa år hoppas jag :)

Spännande !...

Tur att man har en fader som kör hojj som råkar bo granne med någon som äger hus på Gotland Och vill åka dit på MC :D

Blir nog en sväng över några dagar till nästa år hoppas jag :)

Spännande !...

Klart du ska:tummenupp ...verkar ju inte finnas några som helst hinder :)

2010 blir nog lite annorlunda än alla tidigare år.

Tror jag & polarn glider in på en räkmacka, efter att vi varit på Sweden Rock. Ingen stuga bokad alltså (om jag inte ändrar mej), men det går ju alltid att flörta in sej in i en säng annars :tuttar

Tror jag & polarn glider in på en räkmacka, efter att vi varit på Sweden Rock. Ingen stuga bokad alltså (om jag inte ändrar mej), men det går ju alltid att flörta in sej in i en säng annars :tuttar

Hmmm, så du menar att du alltså sover när du är på Lelleträff??? :yoparty

Sweden Rock, jo jag tackar:yoparty:rock
Klart där finns sängar till er, no problemas:tummenupp

Last edited:
Då var tragedin ett faktum!

STÖKA-MC´s reseledare tillika, glasögonfetischist, jägerfantast, idiot, fyllesvin och mycket mer kommer inte kunna deltaga i denna underbara tillställning nästa år. Skälet till detta är ju att man ska visst yngla av sig för andra gången och beräknat nersläpp är ungefär vid midsommar. Så skälet att delta är ju ganska bra!

Det kommer svida i hjärtat när jag ser flera hundra hojar ringla ner genom staden mot gotlandsterminalen, men jag vet att jag får en fin belöning för att jag stannar hemma. Skulle den lilla mot förmodan komma några veckor tidigare så får jag nog diskutera detta med min sambo. Annars får ni alla ha en helt underbar träff i vanlig ordning!!!!!

STÖKA-MC´s reseledare tillika, glasögonfetischist, jägerfantast, idiot, fyllesvin och mycket mer kommer inte kunna deltaga i denna underbara tillställning nästa år. Skälet till detta är ju att man ska visst yngla av sig för andra gången och beräknat nersläpp är ungefär vid midsommar. Så skälet att delta är ju ganska bra!

Det kommer svida i hjärtat när jag ser flera hundra hojar ringla ner genom staden mot gotlandsterminalen, men jag vet att jag får en fin belöning för att jag stannar hemma. Skulle den lilla mot förmodan komma några veckor tidigare så får jag nog diskutera detta med min sambo. Annars får ni alla ha en helt underbar träff i vanlig ordning!!!!!

Det ska vi med all säkerhet ha!!!:banana:yoparty:tummenupp:):fyllisar:rock

Man måste ju bara undra vad som tänktes vid tillverkningen, kan du inte räkna karl! :D

Man måste ju bara undra vad som tänktes vid tillverkningen, kan du inte räkna karl! :D

Jodå det hade man i bakhuvudet! Men man tänker ju att det inte ska bita på första försöket...:tuttar. Jag får massera magen ordentligt några veckor innan så den lilla tittar ut!

Jag har sett dig sova på lelle Ullis.. Men det e klart, du kanske va lite trasig då :död

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!