Lelleträffen 2009

Är det värt att åka dit och sova tält typ tors-sön?

Är lite sugen :tummenupp

Är det värt att åka dit och sova tält typ tors-sön?

Är lite sugen :tummenupp

Visst är det värt att åka tors-sön. Det är de dagarna som det är mest röj. Kan iofs vara väldigt svårt att få tag på färjebiljetter nu när det är så nära inpå. Ring Kneippbyn och kolla 0498-296150. Är det fullt nu så kan de sätta dig på väntelista.

Funderar på att åka dit en dag för att kanske bli mindre rookie på att köra :)

Man får tips och sånt va? Kanske är sent att fixa plats nu iofs :va

Har inte varit på Lelle sedan 1992. Kanske läge att åka dit igen! Det är en ring som lockar...

WHAT????
Vad är det du skriver? VADÅ KAN INTE? Finns inga godkända undanflykter för att missa Lelle! ;)

Aj då att du skulle se det där..... Jag har gått och blivit fattig student, bara tur att jag har råd att köra hoj över huvud taget i år.....
NÄSTA ÅR KAN INGET STOPPA MIG!!!!:yoparty:banana

Aj då att du skulle se det där..... Jag har gått och blivit fattig student, bara tur att jag har råd att köra hoj över huvud taget i år.....
NÄSTA ÅR KAN INGET STOPPA MIG!!!!:yoparty:banana

Haha, jag läser mest bara denna tråden på SH nuförtiden..*s*
Det va dålig planering, att du inte sparade till Lelle alltså redan från förra året ;) Tigg pengar av föräldrarna! :tungan

Ses nästa år då! :yoparty

fuck va sugen man är på o åka dit nu..

Om exakt 12 dagar sitter man på kneippbyn och äter ägg & baconfrukost lite smått bakfull, stinkande av gammal jäger och skogsbärscider....och det är helt underbart!!!

Jag trodde det var bestämt att du och Kent skulle bo med Gotte i husbilen? Detta missar man ju inte!!!!

Jo, det är så gott som bestämt. Jag måste bara se till att fixa barnvakt. Har du koll på banpriserna? Gotte pratade om ca 350:-/dag, men det enda jag har hittat är 800:- om man bokar på nätet och 1000:- på plats. (Och sedan 2700:- för 3 dagar, nätbokning...) Letar jag på fel ställe?

Nej du letar inte på fel ställe det är dom priserna som gäller...

Jo, det är så gott som bestämt. Jag måste bara se till att fixa barnvakt. Har du koll på banpriserna? Gotte pratade om ca 350:-/dag, men det enda jag har hittat är 800:- om man bokar på nätet och 1000:- på plats. (Och sedan 2700:- för 3 dagar, nätbokning...) Letar jag på fel ställe?

Köpa min resa?

Jag funderar starkt på att skita i gotland och vill därför kolla om någon är intresserad av att köpa min resa? Betald resa från onsdag 10 juni till söndag 14 juni. Båt från oskarshamn och inträde/tältplats 1400kr. Kostar det att ändra så står den som köper för kostnaden.

Orkar inte strula, är någon intresserad hör av er via PM fortast möjligt annars ringer jag och avbokar om det går. :tummenupp

Om en vecka sitter man i solen med en kopp kaffe, en resorb, en treo och en öl!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti