Lelleträffen 2009

jag drar till Gotland idag :) 25+ här i Gbg så det blir varmt att åka :)
Ses i Kneipbyn :tummenupp

Nu börjar det dra ihop sig!!! Jäklar vad jag längtar! vi glider in på torsdagen, och åker hem måndag..

KNULLBOX MC är där söndag till söndag .

Titta gärna förbi och ta en öl. Vi kommer att befinna oss "ovanför" det stora service/bajs-huset.

Snart ses vi!

Jag funderar starkt på att skita i gotland och vill därför kolla om någon är intresserad av att köpa min resa? Betald resa från onsdag 10 juni till söndag 14 juni. Båt från oskarshamn och inträde/tältplats 1400kr. Kostar det att ändra så står den som köper för kostnaden.

Orkar inte strula, är någon intresserad hör av er via PM fortast möjligt annars ringer jag och avbokar om det går. :tummenupp

Hur kommer det sig att man ska skita i en sådan härlig fest om man får fråga?

Hur kommer det sig att man ska skita i en sådan härlig fest om man får fråga?

Min hund har blivit akut opererad och jag har ingen större lust att åka någonstans för tillfället, kosta mig ett par bra slantar oxå då hennes försäkring gått ut 2 månader sen. Så fattig resten av livet, typ. :)

Men annars har jag sett fram emot lelles.

Sista dan på jobb idag sen jävlar e det Lelles för hela slanten ser ni nån sidovangs motorcykel så vinka för det e jag :banana:banana:banana

Jag var på Lelles för 3 eller 4 år sen och de var fantastiskt kul! Ville åka dit i år igen men ingen av polarna ville haka/hade tid. Nu är hojen kraschad med så de var kanske lika bra. Men nästa år då jävlar ska jag åka dit om jag så ska åka själv! :banana

De blir en fredag till söndags tur. hoppas de blir bra väder, nån som vet vad dom säger om vädret?

Funderar på att spontanåka till Gotland en sväng i veckan då jag ändå inte har något vettigt att göra. Någon som är sugen på att åka ett par mil hoj och sen tälta lite med en trevlig kille från Kungsbacka(GBG)? :):gnissla
Hade vart gött att slippa åka själv.

Tänkte bara dra dit och hoppas att det finns biljetter till färjan, någon som vet om det är helt omöjligt?

Då ska jag lura i dig sprit :banana

går väl inte att lura i dom sprit... blir nog att dom lurar AV dig din sprit:D

har jag hört:banana

Funderar på att spontanåka till Gotland en sväng i veckan då jag ändå inte har något vettigt att göra. Någon som är sugen på att åka ett par mil hoj och sen tälta lite med en trevlig kille från Kungsbacka(GBG)? :):gnissla
Hade vart gött att slippa åka själv.

Tänkte bara dra dit och hoppas att det finns biljetter till färjan, någon som vet om det är helt omöjligt?

Till Gotland är det inga problem, det är hem som kan vara jobbigt om du ska åka Söndag...
Det är väl mest drag på torsdag/fredag kvällen, men det finns ju alltid proffs som håller en konstant promillehalt på ca 3 hela veckan:fyllisar

Last edited:
Jag var på Lelles för 3 eller 4 år sen och de var fantastiskt kul! Ville åka dit i år igen men ingen av polarna ville haka/hade tid. Nu är hojen kraschad med så de var kanske lika bra. Men nästa år då jävlar ska jag åka dit om jag så ska åka själv! :banana

Skit i hojen och åk ändå! Man kör ändå inte så mycket hoj...

Tankad, lastad och klar, om några timmar bär det av... :banana:banana
Första Lelleträffen för mig så jag antar att man kan säga att jag är lite oskuld :D

visabild.php

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...