Lelleträffen 2008

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Tänkte väll kolla intresset för detta eminenta evenemang hos er göteborgare.
Bauen e sugen vet ja för han frågar en gammal gotlänning som en annan en massa och därav får jag ta tag i detta.
Så fan spamma på så vi får reda på vilka som e sugna och vilka som åker så man kan göra nån samåkning kanske.

Simma lugnt och kör som svin.

Over and out for now.

Jag, stortryne & Gaset ska dit o köra actionpics fredag-söndag veckan innan o stannar nog ett par dagar på lelleveckan iallfall.

Klart ni ska till Lelle! :tummenupp
Vi i Dundedaden, för tillfället 11 pers, men fler på ingång, ska dit!
Ni kan gott joina! :D

Vi är nog ett gäng som ska dit från Hojride MC iår :tummenupp

Själv ska jag dit för att köra ett par dagar på ringen :yoparty

Vi är nog ett gäng som ska dit från Hojride MC iår :tummenupp

Själv ska jag dit för att köra ett par dagar på ringen :yoparty

Militärtältet som gäller då eller? Jag är lite sugen - inte på att tälta dock - men lär väl inte bli nåt för mig i år. Brorsan gifter sig i KIRUNAtrakten veckan efter, så alla pengar går antagligen till att ta sig till ödemarken istället:gnissla

Militärtältet som gäller då eller? Jag är lite sugen - inte på att tälta dock - men lär väl inte bli nåt för mig i år. Brorsan gifter sig i KIRUNAtrakten veckan efter, så alla pengar går antagligen till att ta sig till ödemarken istället:gnissla

Japp vi funderar på att ta med det och värmaren om någon frusen (läs cathy) skulle få för sig att komma :tummenupp :pannkyss

Japp vi funderar på att ta med det och värmaren om någon frusen (läs cathy) skulle få för sig att komma :tummenupp :pannkyss

militärtält?? Varför? Ni hade ju värsta fetaste stugan förra året. Ja tror vi sattsar på en sån i år.

Om de är nån som ska dit,,här ifrån Göteborg,,,med släp så hakar jag gärna på...:yoparty

militärtält?? Varför? Ni hade ju värsta fetaste stugan förra året. Ja tror vi sattsar på en sån i år.

Som cathy säger.... stugorna bokades redan innan veckan var slut... så vi satsar på tält iår... kan vara lite kul som omväxling :D

Som cathy säger.... stugorna bokades redan innan veckan var slut... så vi satsar på tält iår... kan vara lite kul som omväxling :D

Ahh, attans! Då får det nog bli min släkts stuga ett par mil söder om visby för oss iår igen. Tält är vi för mesiga för... :D

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien