Lelleträffen 2008

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Tänkte väll kolla intresset för detta eminenta evenemang hos er göteborgare.
Bauen e sugen vet ja för han frågar en gammal gotlänning som en annan en massa och därav får jag ta tag i detta.
Så fan spamma på så vi får reda på vilka som e sugna och vilka som åker så man kan göra nån samåkning kanske.

Simma lugnt och kör som svin.

Over and out for now.

Jag, stortryne & Gaset ska dit o köra actionpics fredag-söndag veckan innan o stannar nog ett par dagar på lelleveckan iallfall.

Klart ni ska till Lelle! :tummenupp
Vi i Dundedaden, för tillfället 11 pers, men fler på ingång, ska dit!
Ni kan gott joina! :D

Vi är nog ett gäng som ska dit från Hojride MC iår :tummenupp

Själv ska jag dit för att köra ett par dagar på ringen :yoparty

Vi är nog ett gäng som ska dit från Hojride MC iår :tummenupp

Själv ska jag dit för att köra ett par dagar på ringen :yoparty

Militärtältet som gäller då eller? Jag är lite sugen - inte på att tälta dock - men lär väl inte bli nåt för mig i år. Brorsan gifter sig i KIRUNAtrakten veckan efter, så alla pengar går antagligen till att ta sig till ödemarken istället:gnissla

Militärtältet som gäller då eller? Jag är lite sugen - inte på att tälta dock - men lär väl inte bli nåt för mig i år. Brorsan gifter sig i KIRUNAtrakten veckan efter, så alla pengar går antagligen till att ta sig till ödemarken istället:gnissla

Japp vi funderar på att ta med det och värmaren om någon frusen (läs cathy) skulle få för sig att komma :tummenupp :pannkyss

Japp vi funderar på att ta med det och värmaren om någon frusen (läs cathy) skulle få för sig att komma :tummenupp :pannkyss

militärtält?? Varför? Ni hade ju värsta fetaste stugan förra året. Ja tror vi sattsar på en sån i år.

Om de är nån som ska dit,,här ifrån Göteborg,,,med släp så hakar jag gärna på...:yoparty

militärtält?? Varför? Ni hade ju värsta fetaste stugan förra året. Ja tror vi sattsar på en sån i år.

Som cathy säger.... stugorna bokades redan innan veckan var slut... så vi satsar på tält iår... kan vara lite kul som omväxling :D

Som cathy säger.... stugorna bokades redan innan veckan var slut... så vi satsar på tält iår... kan vara lite kul som omväxling :D

Ahh, attans! Då får det nog bli min släkts stuga ett par mil söder om visby för oss iår igen. Tält är vi för mesiga för... :D

Nyheter
Publikrekord under World Ducati Week

Ducati slog publikrekord un...

Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Back