Lelleträffen 2008

Det finns fortfarande stugor att hyra på Gotland. Vissa campingar anser att
v24 är lågsäsong=bra priser. Mina 7 dar går på under 1700kr med båt o stuga. Bor nära banan o slipper alla mongolider som börnar dygnet runt, slår sönder sina stugor, o tror att de äger ön. :arsele

:va Du gillar inte Lelleträffen va :confused:

Last edited:
:va Du gillar inte Lelleträffen va :confused:

Jo men inte patrask som förstör mina ban DAGAR genom att leva faan hela nätterna. I fjol bodde jag brevid socialklass 3 som har varit portade i flera år men som alltid har lyckats boka stugor genom falska namn (stugor som de sen förvandlar till kaffeved). Tydligen är de JÄTTE farliga eftersom varken personal, ordningsvakter eller polis vågade be dem byta ö dock fick jag en annan stuga längre bort som var mycket större :tummenupp

Jo men inte patrask som förstör mina ban DAGAR genom att leva faan hela nätterna. I fjol bodde jag brevid socialklass 3 som har varit portade i flera år men som alltid har lyckats boka stugor genom falska namn (stugor som de sen förvandlar till kaffeved). Tydligen är de JÄTTE farliga eftersom varken personal, ordningsvakter eller polis vågade be dem byta ö dock fick jag en annan stuga längre bort som var mycket större :tummenupp

Då förstår jag att du tröttnat, annars brukar ju ordningsvakterna vara snabba att komma och be alla att dämpa sig...

Då förstår jag att du tröttnat, annars brukar ju ordningsvakterna vara snabba att komma och be alla att dämpa sig...

Alltså både personal, ov o polis var där men så fort de vände ryggen till så var det dags igen...

Last edited:
Självklart! :tungan Inget bokat än, men här har ni en av några ur team Eslöv som kommer! Måste ju briljera med min nya Kawa. Dessutom är det ju inget som slår den Gotländska Fjällkossan, fråga polaren Per det är han som myntat uttrycket :fyllisar

blir d lelle träffen iår? ja hakar på"""

Nån som är kompis med partymonstret Jennica?

[YOUTUBE-ID]HzlnmjwyKaE[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...