Lelleträffen 2008

Jag skall debutera på Lelle i år!
Färja sön-sön plus stuga - bokat och klart.

Be afraid.

Har åxo funderingar på att dra till Lelleträffen i år..Aldrig vart där!

Det blir till att surra fast tält å bärs å dra till ön:D

lelleträffen va e de för skit!! :va drar till italien ju!! :tummenupp
Skojja lite säkert kul på gotland me men inget slår alpvägarna:D

Är det några från Gävleborgslän som ska åka? om jag inte skulle få med mig några polare, så kanske man kan hänga på några andra...

fan surt att alla stugor e bokade....får bli hotell, inte lika gött.....men tälta vägrar jag!

Det finns fortfarande stugor att hyra på Gotland. Vissa campingar anser att
v24 är lågsäsong=bra priser. Mina 7 dar går på under 1700kr med båt o stuga. Bor nära banan o slipper alla mongolider som börnar dygnet runt, slår sönder sina stugor, o tror att de äger ön. :arsele

Är det några från Gävleborgslän som ska åka? om jag inte skulle få med mig några polare, så kanske man kan hänga på några andra...

Trådskaparen har en kompis i gävle som ska ner till lelle, dom kommer alltså åka förbi/från gävle till nynäs.... Hör med honom! Så kanske vi syns redan i uppsala... :tummenupp

Blir min premiär på lelles i år! Första hojen och första träffen :yoparty
Hotellrum bokat tors-sön :tummenupp

team Eslöv

Självklart! :tungan Inget bokat än, men här har ni en av några ur team Eslöv som kommer! Måste ju briljera med min nya Kawa. Dessutom är det ju inget som slår den Gotländska Fjällkossan, fråga polaren Per det är han som myntat uttrycket :fyllisar

Så självklart va det inte. Kom andra saker i vägen, har fått avboka och har lämnat min plats på färjan till någon annan glad hojare. Ni får köra och festa för mig också!:yoparty

Last edited:
Bana, båt å boende, allt bokat å klart:) 8 sköna typer kommer till ön för div upptåg.... Bara nya hojen dyker upp snart vill säga...

Själv är man i Östasien på backpacking vid den tiden men var där -06! AS gott väder hela den veckan =) Bästa MC träff i Sverige

För er som inte orkar att tälta.

Hej!
Jag har bokat ett annex för 4 pers under lelleträffen men kan tyvärr inte själv åka. För er som inte vet innehåller ett annex endast sängar och plats till kläder. Frukost ingår i priset.
Ni som är intresserade att ta över kan ju PM:a mig.
Jag svarar er i dagarna.

Hej!!
Jag undrar bara om nån ska dit,som tar bil å släp,,för då är jag intresserad att åka med,om de finns plats... Pm;a mig för intresse.. Tack för visat intresse..

// Bauen..

Bana, båt å boende, allt bokat å klart:) 8 sköna typer kommer till ön för div upptåg.... Bara nya hojen dyker upp snart vill säga...

Fixar man inte banan på plats som vanligt? Måste förboka?

Hej!!
Jag undrar bara om nån ska dit,som tar bil å släp,,för då är jag intresserad att åka med,om de finns plats... Pm;a mig för intresse.. Tack för visat intresse..

// Bauen..

För enkelhetens skull kanske du skall skriva vart vallgraven ligger?

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...