Lelles

erafrol

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha R1 2000 Blå med Yoshi blås
Tja,

Jag beställde ett ryggskydd i Lelles monter på MC-mässan men har fortfarande inte fått något...
Hur länge ska man behöva vänta?? :va

aha lelles mc?
du lär vänta länge om du inte gör något drastiskt...
inland är de sån suckers när man beställer via postorder lr dylikt..
ring å tjata, ring på morgonen ej lunchtid :tummenupp

Troligtvis får du vänta ett tag till, räkna med två till tre månaders leveranstid, när du sedan får sakerna så är det till 99% säkerhet fel. Jag tippar på att du har ditt rätta ryggskydd i mitten av Augusti.

Silwer skrev:
och det ska vi svara på?
Ring dem o fråga.

Sök på Lelles så hittar du nog fler trådar om deras fantastiska postorderservice.

Med risk att vara övertydlig så anledningen med inlägget var att få andras erfarenheter av Lelles. :kocko
Vad är ett Forum till för, idiotförklara varann eller utbyta erfarenheter??

Tack för vettiga inlägg ni andra!

erafrol skrev:
Med risk att vara övertydlig så anledningen med inlägget var att få andras erfarenheter av Lelles. :kocko
Vad är ett Forum till för, idiotförklara varann eller utbyta erfarenheter??

Tack för vettiga inlägg ni andra!

Sökfunktionen finns fortfarande kvar, dessutom frågade du bara hur länge du skulle få vänta, ingen som svarade vet det.
Det enda vi vet är att det klagas mycket på Lelles.
Beställ inget därifrån helt enkelt, skulle faktiskt avbeställa om jag vore du.

Ja tycker som silwer, ingen som kan svara på de. Om du undrar vad våra erfarenheter är kring lelles så börja med o sök o fråga sen. Men ställ då rätt fråga. Ingen idé att vi kopierar varje tråd gång på gång på gång!

/ Hannes

erafrol skrev:
Tja,

Jag beställde ett ryggskydd i Lelles monter på MC-mässan men har fortfarande inte fått något...
Mohahahahahah förlåt att jag garvar.

Jag beställde en ny krdja från dessa idioter på mässan för 2 år sen uppe i Stockholm, tror du att jag har fått den???? Näpp

Beställde förra våren styrändar till hojen, tror du dessa kom då???? Nääääää

Så LELLES kan dra åt helvete vad mig anbelangar .......
//R

En kompis till mig beställde ett ryggskydd av Lelles förra mässan (gbg).
Han fick vänta ca 2mån. Sen när den väl kom, så var det fel... men till det bättre. Han hade fått värstingskyddet :tummenupp
Han skickade inte tillbaka det :rolleyes:

//Peppe

Silwers inlägg var väl ytterst vettigt? De enda som kan svara riktigt är Lelles så det är ju bara ringa!

erafrol skrev:
Tja,

Jag beställde ett ryggskydd på Torsdagen på mässan. Mailade dem på Onsdagen efter och trots svår dyslexi så fick de ur sig att det hade skickats samma dag. Dock tog de för mycket betalt, men det löste sig fort efter att jag påtalade det. Rätt ryggskydd fick jag och priset var bra, 8 dagar efter beställning.
Oseriöst att man inte fick kvitto dock, på plats alltså.

Det tog två månader innan jag fick min polinikolv från Lelles... Och då fattades kolvringsknastret... Ringde och påtalade detta,men det kunde dom typ inte göra något åt sa han då... :kocko :gnissla :huvet

Hos karlströms e det tvärtom.Dom e skitbra att ha o göra med.Beställde ett par motardhandskar på nätet,nån dag senare ringer en snubbe upp o säger så här.-"dom där handskarna e inget vidare,dom e bara dyra,vi har en annan modell som e mycket bättre o lite billigare".Det kallar jag service.Sen tror jag dock att ingen kan bedriva en verksamhet utan att nån blir missnöjd nån gång,men lelles verkar ju ligga lite före där :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park