Lelles

Till Lelles försvar så fick jag mitt ryggskydd relativt pronto efter mässan, och till rätt pris.

Men det tillhör ovanligheterna. De suger när det kommer till postorder. De suger ofta också när det gäller att köpa i butik då det är lång kö så gott som alltid. Senast jag var däruppe och köpte däck så var jag tvungen att rota runt i deras däckslager för att hitta det jag skulle ha. Ingen ordning, inget lagersaldo, ingenting som kunde indikera vad de hade hemma och var det då skulle kunna finnas någonstans.

/J

Har bara bra erfarenhet av Lelles. Bestälde Cross-kläder på onsdagen och fick dom på fredagen. Jag har bara handlat där en gång, men kompisen brukar handla där och han får alltid grejerna på några få dagar!

erafrol skrev:
Tja,

Jag beställde ett ryggskydd i Lelles monter på MC-mässan men har fortfarande inte fått något...
Hur länge ska man behöva vänta?? :va

Läs igen vad du har skrivit och sitt sen inte och var spydig mot Silwer för att han faktiskt svarar på din fråga. Och för att svara på det som du faktiskt ville veta, nej, Lelles har inte ryktet om att vara de mest felfria när det gäller postorder, att skicka grejor och att skicka rätt grejor. Som sagt, varför inte lyfta luren och få ett svar direkt?

Beställde bakdrev från lelles för ca 4 år sedan, när jag inget hört efter ca 1 månad ringde jag och dom bad om ursäkt för att det dröjt...men 4 år senare har jag fortfarande inte sett något drev....kommer jag att handla av dom igen?

gissa :arsele

Personligen tycker jag lelles e bra tar jöö bara två dagar att få alla grejer man beställt mina polare har också beställt där ifrån tar bara 2 dagar för dom med dom e jö kanon :tummenupp

Det tog mig 3 månader att få mitt Sebring av dom. Dom är sjukt sega. Jag slog nog deras nummer på telefonen en 50-100 gånger, av dom få gångerna man kom fram så lät det typ: Aaa jag har inte tid just nu kan jag ringa upp dig sen... Vilket dom aldrig gjorde. Efter ett tag så fick man beställa om grejerna för någon order fanns det inte kvar helt plötsligt. :va

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park