Lelles mc

Sök det finns massor av trådar både ris och ros.:confused:
Min åsikt är att går man in i butiken är allt:tummenupp
Men beställ aldrig någonting av dom via telefon eller nätet.
:huvet:huvet:huvet

Har använt deras postorder via både webshop och telefon och det har funkat klockrent. Så de får bra betyg från mig iaf.

:tummenupp

I total brist på annat var jag på BIltema i Uppsala igår, de har en jätteavdelning med crossgrejer, lär ju vara för att bråka med just lelles.

I övrigt har det viktigaste framkommit, åk dit och handla, inte postorder. RING FÖRST! Försök få tonårssyrianen som svarar att fysiskt hålla i din mcdel tills du dyker upp, annars hinner den försvinna igen. Hänt mig fler än två ggr.

Får minus 10 av. Mig gå aldrig in där och köp aldrig, ALDRIG, över webben. Turkhak.....

EDIT: Hela jävla lelles är som ett kebabstånd.

Ja köpte mitt skinnställ, hjälm osv där och enligt mig kändes dom proffsiga och tog verkligen tid till mig som kund. Fick även en fin rabatt på allt när vi räknat fram slutsumman.

De verkar ha en del duktig personal som tyvärr försvinner i en mängd okunniga knattar.

Men när jag vurpade (min hoj hamnade hos dem) fick jag mycket bra service samt hjälp med värdering + inlösen av utrustningen. Så jag var mycket nöjd med det ärendet.

För service, däck mm. finns det ju bättre verkstäder i Uppsala som har öppet 24/7 när man behöver hjälp (läs: www.racerepairs.com) :tummenupp

Tycker butiken är skit jobbig FÖR mycket prylar i en salig blandning..var där och skulle köpa mig en hel utrustning men fick banne mig ingen hjälp en kille visa mig en hjälm sen gick han direkt....

Jag tog mina pengar och åkte till sulas custom där fick jag sjukt bra service och köpte allt där.

Får minus 10 av. Mig gå aldrig in där och köp aldrig, ALDRIG, över webben. Turkhak.....

EDIT: Hela jävla lelles är som ett kebabstånd.

Intressant komentar från en som bor 100 mil därifrån..

Leffe sternesjö på reservdelar, är mig vetligen inte turk, inte Per på mc heller, eller Anita på kläder, eller de flesta andra heller för den delen...:rolleyes:

Har handlat av Lelles i över 20år, sällan det strulat.

Man kanske blir bemött som man bemöter andra....

Har handlat väldigt mycket ifrån Lelles och oftast fått bra bemötande. Kommer fortsätta handla reservdelar men handlar nog aldrig mer en motorcykel där igen.

Köpte mitt mcställ där och fick mycket hjälp. Utan dom hade jag nog valt en storlek för stor.
Dessutom så glömde jag mina nycklar där i April, dom har sagt att dom har lagt undan dom, så får väl se när jag drar förbi och hämtar dom om dom nu ligger kvar :P

Man ska i alla fall dubbelkolla vad man får, man säger att denna del ska jag ha till denna mc och man får något annan del till den annan mc.

Detta har hänt fler än en gång.

Samma här, skilljer från anställd till anställd.

Men annars så har de endel saker som är billiga medans på andra saker har de stort överpris.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT