Video Leker omkring med våra motorcyklar - GoPro HD HERO2

Fopo

Najtrajder
Gick med
18 Mar 2011
Hoj
-10 KTM 690 SMC
Tja!

Tänkte posta min nya film på mig och Jesper som leker omkring på våra 125or/mopeder! :yoparty Vi kan inte riktigt leka som stora motorcyklar gör då våra 125or inte går snabbare än 120 ungefär :huvet

Kolla själva, posta gärna vad ni tycker! Själv tycker jag den blev helt okej, editen kunde varit lite bättre! :3freak

Last edited:
Ptja.
Inga större idiotgrejjer o lite lekande med redigeringen, ser potential i både hojåkat och filmandet framöver.

Kul att ni gjorde en film, men det är lite moppevarning i vissa delar av filmen dock. Men huvudsaken är väll att ni hade kul! :)

Ni hade säkert jävligt kul. Men "xD"-gubbar, trollansikten, dumpa koppling och hoppa 2dm ner för ett trappsteg är känns väldigt 15år och precis fått en moped. Med andra ord, det är inte så underhållande för oss andra som inte var med att kolla på detta.

Nej men det är bra redigherat :)

Say what?

Säga vad man vill om förväxta minimotos och moppetrick, men rent filmmässigt så måste materialet vara för hårt komprimerat eller? Det är stundtals väldigt pixligt och Hero2:an skall ju producera betydligt bättre kvalité än så. Försök även att öka upp tempot inför nästa rulle ni skall göra, tänker då främst på när ni lägger nästan en hel minut på att ställa upp cyklarna för att "posera". :trött

Last edited:
Say what?

Säga vad man vill om förväxta minimotos och moppetrick, men rent filmmässigt så måste materialet vara för hårt komprimerat eller? Det är stundtals väldigt pixligt och Hero2:an skall ju producera betydligt bättre kvalité än så. Försök även att öka upp tempot inför nästa rulle ni skall göra, tänker då främst på när ni lägger nästan en hel minut på att ställa upp cyklarna för att "posera". :trött

Hehe ja det var absolut inte den bästa scenen, men låten tonade ner sig och hade inget annat material att lägga där då jag bara haft kameran i några veckor!

Håller också med om att den ska visa bättre kvalité, som du kanske ser så är den ganska color editad och troligtvis det som förstört output kvalitén! Det är synd för jag vill ha så bra bild kvalité som möjligt! Blir till att göra bättre ifrån sig nästa gång! :D

Ehm, dom enda som kommer sitta och runka till det här är ni själva. Tyvärr grabbar...

Fick lite flashbacks från moppetiden.
Jag hade skitkul då med :)
Ah det är ju 125or fast skiljer sig inte så mycket från mopeder :) Moped som mc de är skit kul!

Ehm, dom enda som kommer sitta och runka till det här är ni själva. Tyvärr grabbar...
Tråkigt att höra :( Om några år hoppas jag få imponera dig med en mellan/tung mc video! :D

Kx80 med slivertejpad maglite på framskärmen ;)
dt50mx till skolan..

Last edited:
Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka