Strongliquid
Gudomlig sporthojare
I fönsterputsningstråden, och många andra, så skriver en del att om dom lejer bort jobbet, typ städning, så kan dom jobba och tjäna mer pengar än städningen kostar. Så det blir städat och det blir en slant kvar av pengarna man tjänat på jobbet.
Men, har alla här sådana jobb, att man kan välja att näe, nu ska jag jobba in såhär många timmar för att tjäna lite extra till städningen.
Jag själv har hyrt in flyttstädning iaf, men börjar bli sugen på att få höra nått pris på nån sorts veckostädning.
Dock så har jag inte ett sådant jobb att jag kan välja att jobba några timmar extra för att tjäna mera svenska kronor.
Jag jobbar, i stort sett, 7-16, Mån - Fre.
Aldrig helg, och övertid kanske 4-5 gånger per år vid tillfällen som är frivilliga, men inte att man själv väljer när.
Frågan gäller ju egentligen mycket mera tjänster än städning.
T.ex lämna in skoter/bil/mc på rep.
Gräsklippning, snöskottning.
Och vad skall man göra av all denna tid man får över?
Självklart kommer ni svara att man skall ha egentid, ta hand om familjen, osv.
Men, har alla här sådana jobb, att man kan välja att näe, nu ska jag jobba in såhär många timmar för att tjäna lite extra till städningen.
Jag själv har hyrt in flyttstädning iaf, men börjar bli sugen på att få höra nått pris på nån sorts veckostädning.
Dock så har jag inte ett sådant jobb att jag kan välja att jobba några timmar extra för att tjäna mera svenska kronor.
Jag jobbar, i stort sett, 7-16, Mån - Fre.
Aldrig helg, och övertid kanske 4-5 gånger per år vid tillfällen som är frivilliga, men inte att man själv väljer när.
Frågan gäller ju egentligen mycket mera tjänster än städning.
T.ex lämna in skoter/bil/mc på rep.
Gräsklippning, snöskottning.
Och vad skall man göra av all denna tid man får över?
Självklart kommer ni svara att man skall ha egentid, ta hand om familjen, osv.