Du har träffat en mytoman. Även såna kan tydligen ta lastbilskort.
Är det inte just såna som får ta lastbilskort? Ett annat krav tycks vara ett WT-namn, typ Kenta eller något Y-namn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du har träffat en mytoman. Även såna kan tydligen ta lastbilskort.
En lastbil väger ganska mycket.
Du skulle ha slagit vad.
Det är också sjukt fort, lär ju ta bra mycket mer än 15sek för en lastbil? Ganska många växlar att mata sig igenom..
hahaha bra argumentLastbilen vinner, han har ju minst sex däck och du bara 2. Hur enkel matematik som helst!
Ah, Steve Parrish och grabbarna, det var tider det.Var på Mantorp för många år sen och kollade på "truck-race" eller vad de kallade det. Kommer inte ihåg, men banracing med trailerdragare. 2 märken hade ordentligt krut, Mercedes och MAN. Mercan var ljudlös förutom däcken och pys vid broms och växling. Drog alla på rakorna och låg sen och fiskörde. MAN- bilen kom iett svart moln och ljudtrycket var mäktigt, inte fullt lika snabb dock. Mercan gjorde 0-100 på 5- 5,5 s, detta meddrygt 1800 pållar. Tror han är ute och reser en liten aning.
Vet inte hur snabb man är till hundra, k9ommer ju inte ner på optimala siffror, men det är ju lugnt om man så tar nästan 2 s mer på sej.
Ah, Steve Parrish och grabbarna, det var tider det.
De var ännu mer imponerande på 50-150 tycker jag, Mercan gjorde det på 5,8s. Inte många bilar som hänger med där, men hojen däremot hänger ju av den utan problem.
Jag var där med jobbet. Knäckte extra som mek på Mercedes på somrarna på den tiden (vanliga lastbilar, inte racebilarna), och chefen var gammal rallyförare, så han såg till att hålla oss uppdaterade med all möjlig och omöjlig info. Och sittplats på taket till servicebussen.Var rädd att minnet skulle ha spetsat siffrorna ngt. Du vet, det som var ett berg när man var liten är en sten nu. Det sjuka var att Mercan var så tyst. Uppgifterna kommer från vad jag uppfattade som historiens tråkigaste speakers.
Åkte sunkig SAAB dit från södern, camperade i taskigt 99-kronorstält från Konsum och levde på hamburgare. Precis som det skall vara.Jag var där med jobbet. Knäckte extra som mek på Mercedes på somrarna på den tiden (vanliga lastbilar, inte racebilarna), och chefen var gammal rallyförare, så han såg till att hålla oss uppdaterade med all möjlig och omöjlig info. Och sittplats på taket till servicebussen.![]()
Är det inte just såna som får ta lastbilskort? Ett annat krav tycks vara ett WT-namn, typ Kenta eller något Y-namn.
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |