Halogen
Apajävel!
Blev uppmätt till 108 kmh på en fyrfilig 70 kmh motorväg nu ikväll. 4000 spänn böter + indraget körkort blev notan för det tilltaget. Jag nekade och ville inte skriva på, bad även att få se platsprotokoll plus kalibreringspapper men dem ville inte polismannen visa upp eftersom "han som har lasern står ända borta vid ullevimotet, så de papperna finns inte här". Jag hade dessutom en svart bmw som nosade mig i arslet så jag vill ju hävda att de skjutit på honom istället.
Men vad händer nu? Detta är första gången jag torskar för någon trafikförseelse så jag har inte jättekoll. Antar att jag bör skriva ett yttrande till länsstyrelsen. Trafikjuristen.se har jag skummat igenom men dokumenten som verkar intressanta för mig kostar ju pengar..
Men vad händer nu? Detta är första gången jag torskar för någon trafikförseelse så jag har inte jättekoll. Antar att jag bör skriva ett yttrande till länsstyrelsen. Trafikjuristen.se har jag skummat igenom men dokumenten som verkar intressanta för mig kostar ju pengar..