Larm

jaa varför inte.... :p

Men 3000 för GSM prylar var om jag installerade ett vanligt larm samtidigt....då blir det lite dyrare...men billigare än 7000:- iaf :tummenupp

korvgubbe skrev:
Varför då inte installera "din" GSM-pryl á 3000 å sen det billigare hoj-larmet á 1400:- så har man larm och gsm-spårning för 4400:-?

Fan, killen är smart ju... :bow :bow :tummenupp Blir fan det billiga larmet först, och sen GSM-spårningen så fort det finns lite mer pengar :rock

Jordan: kan han fixa bra priser på ett billigt, bra larm då? Som det för 1400:- som vi pratat om tidigare. Bor för långt ifrån sthlm för at det ska vara värt besväret att ta dit den och få det installerat. (nu är det ju dessutom vinter) Men han måste ju kunna skicka det mot postförskott?

Skulle för övrigt va j-ligt bra om det var ett larm med olika kabelsatser för olika motorcyklar, är ju inte onödigt bra på el och sånt...

Jag är på om priset blir bra pm:a när ni fått fram en bra lösning

Upp igen..... Finns det några seriöst intresserade eller ska man beställa ett själv? Ingen som har nån bra kontakt som kan fixa schysst pris?

MackeNo1 skrev:
Upp igen..... Finns det några seriöst intresserade eller ska man beställa ett själv? Ingen som har nån bra kontakt som kan fixa schysst pris?
Jag är fortfarande intresserad...
Håller på att lyssna med några olika kontakter, får se vad det kan ge.
Men hittar någon något larm till sjysst pris, 1500-2000kr, så är jag på!

Gör hojen strömförande istället = den som rör den får 10 000 volt i sig och flyger iväg 15 m och ligger rykande för döden.... :jisses

Ska se o jag kan bygga ihop ett billigt kit ! intresserade ????? :va

// TOK

Finns ett från Foxguard.
ca:1500kr/st, det har startspärr, tilt sensor (om nån lutar upp cykeln) fjärrstyrt automat aktivering av startspärr efter 30sec när man slagit av tändning, möjlighet att montera larmslinga till packväskor, larmcentralen är stor som ett cigg paket å har inbyggd sireen....

Söder skrev:
Jag är fortfarande intresserad...
Håller på att lyssna med några olika kontakter, får se vad det kan ge.
Men hittar någon något larm till sjysst pris, 1500-2000kr, så är jag på!

Har det blivit något gemensamt inköp av larm ännu?

Om inte och det ska göras snart, så vill jag också gäna vara mé om priset blir lägre än 3995:- (som jag såg att MCVaruhuset tar, fast då monterat & klart).

Mvh
//Rasmus

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP