Larm

Måste inte installationen göras av en fackman för att det ska bli ett godkänt larm?? annars så få man väl ändå ingen självriskreducering??

Jag är också sugen på ett larm till min nästa hoj.

Något nytt på larmfronten? Va ju många som va intresserade....

va fan bättre att minera båget så att puckot som ska sno den aldrig mera behöver förståra för någon hojåkare :) kanske ett samhällsproblem mindre :D

Har Spyball på min Yamaha Fazer 600. Den har stått på gatan på Södermalm de flesta nätter sedan maj och den har inte blivit snodd. Fast den är ju knappast lika stöldbegärlig som en R1...

Sedan avstyr man rätt mycket pill från obehöriga som skall provsitta och känna på hojen...

Jag är nöjd, men volymen på ljudet är lite låg. Borde vara betydligt starkare.

Maverick skrev:
Måste inte installationen göras av en fackman för att det ska bli ett godkänt larm?? annars så få man väl ändå ingen självriskreducering??
har för mej att du kan montera det själv men du måste åka in o besikta+godkänna det innan det gäller på försäkringen

jag e på beroende på vad det blir för pris

Upp igen........ Jag vill fortfarande köpa larm :)

Visst finns det väll nått larm med inbyggd GPS sändare? Vore kalas att ha ett sånt när man bara har trafikförsäkring, gissa om tjyvarna skulle bli förvånade när man kommer instormande och spöar skiten ur dom :)

Men ett sådant larm lär väll va ganska dyrt kan jag tro...

Jag har sett ett sånt larm..men FASEN vet jag inte var...har också letat. Det var inte så dyrt alls...inte dyrare än Spyball iaf....

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park