Larm till hojen.

SP3-martin

mohaaaaaaaaa
Gick med
11 Oct 2005
Hoj
Speed Triple 06a, Ducati S2R 06a, MT-01 05a, såld
jag har länge varit på jakt efter ett "mobilt" larm allså ett larm som man kan ta med sig å kanske flytta mellan bil båt hoj å annat som är stöldbegärligt, men jag har hittat väldigt få larm som man kan använda till just detta, plus att de larm jag har hittat har kostat väldigt mkt, Tills idag, jag var inne på thephonehouse i ett annat ärende å där stod det en kille å demontrerade just detta larm som jag har varit på jakt efter, nu låter det som om jag försöker att sälja detta larmet för dom, men gå in på deras hemsida www.iqobject.se å skapa dig en egen uppfattning om larmet, priset var 3495:- plus 89:- i månaden, man kan se vart den stulna "saken" som man har larmat har tagit vägen med hjälp att larmet och ett positionssytem via nätet. MEN SOM SAKT JAG FÖRSÖKER INTE SÄLJA LARMET UTAN JAG VILL BARA TIPSA OM DETTA DÅ JAG TROR ATT JAG INTE E DEN ÄNDA SOM VILL HA MINA SAKER I FRED.

IF har nån liknande mojäng som man kan installera i bil/hoj/båt osv om man vill få reducerad stöldförsäkring, kostade ungefär lika mkt...

Jag funderar på ett larm. Får aldrig ha ljuddämparen ifred :mad:

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back