SP3-martin
mohaaaaaaaaa
jag har länge varit på jakt efter ett "mobilt" larm allså ett larm som man kan ta med sig å kanske flytta mellan bil båt hoj å annat som är stöldbegärligt, men jag har hittat väldigt få larm som man kan använda till just detta, plus att de larm jag har hittat har kostat väldigt mkt, Tills idag, jag var inne på thephonehouse i ett annat ärende å där stod det en kille å demontrerade just detta larm som jag har varit på jakt efter, nu låter det som om jag försöker att sälja detta larmet för dom, men gå in på deras hemsida www.iqobject.se å skapa dig en egen uppfattning om larmet, priset var 3495:- plus 89:- i månaden, man kan se vart den stulna "saken" som man har larmat har tagit vägen med hjälp att larmet och ett positionssytem via nätet. MEN SOM SAKT JAG FÖRSÖKER INTE SÄLJA LARMET UTAN JAG VILL BARA TIPSA OM DETTA DÅ JAG TROR ATT JAG INTE E DEN ÄNDA SOM VILL HA MINA SAKER I FRED.