Laptimer beställning igen!?

Jensa

Behov av ännu mera pengar!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZ426-02 såld,R6ss såld
Någon som är intresserad av det?

Ja!

Webspy skrev:
Droppa en mail till white buffalo racing o kolla om dom inte kan skicka en till dig.

jag hämtade ut min idag !

se tråd:

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=64693

Gjorde det nyss så jag inväntar svar!
Får väl svar efter nyår antar jag!
Hoppas hoppas hoppas att det går, var lite tungt med pengar när erat tåg gick!
Verkar den ok?
ingår allt man behöver om man beställer internal power, USB-cable !
:tummenupp
Tack för tippset i alla fall!
Go forsättning och gott nytt år! :fyllisar

Jensa skrev:
Gjorde det nyss så jag inväntar svar!
Får väl svar efter nyår antar jag!
Hoppas hoppas hoppas att det går, var lite tungt med pengar när erat tåg gick!
Verkar den ok?
ingår allt man behöver om man beställer internal power, USB-cable !
Tack för tippset i alla fall!
Go forsättning och gott nytt år! :fyllisar

Detta ingår:

Laptimer
Sändare
USB-kabel
CD med program

//Anders

Bifogat

• DSCN1865.JPG
    DSCN1865.JPG
    77.7 KB · Visningar: 112
*host * *host* usb kabeln får man köpa till dvs ingår inte i laptimerpaketet :7peta

AleX skrev:
*host * *host* usb kabeln får man köpa till dvs ingår inte i laptimerpaketet :7peta

Sorry.... det kostade lite extra - och nej - det går inte att köpa en vanlig usb i affären.... denna har bara usb i datoränden....

*my bad*

/A

Bifogat

• kvitto.jpg
    kvitto.jpg
    67.8 KB · Visningar: 105
Last edited:
Webspy skrev:
Sorry.... det kostade lite extra - och nej - det går inte att köpa en vanlig usb i affären.... denna har bara usb i datoränden....

*my bad*

/A

Tjihuuuu!

:banana Då var det beställt!
Fick för samma pris så nu är det bara att vänta! :banana
:fyllisar

Laptimer

Är rädd att någon surkuk :huvet (läs handlare) i Sverige har läst tidigare inlägg om samköp från Sverige och klagat hos AIM USA för nu är det tydligen slut från WBR...

Citat från WhiteBuffaloracing:
"I was informed by the AIM MyChron company that I am no longer allowed to sell any of the MyChron products out of the USA due to European distributors having to service product that they did not sell. I am filling the last of the orders of the MCLTG to the group but I can't sell any other items from Mychron to any other country exept the USA."

Hansolo skrev:
Är rädd att någon surkuk :huvet (läs handlare) i Sverige har läst tidigare inlägg om samköp från Sverige och klagat hos AIM USA för nu är det tydligen slut från WBR...

"I was informed by the AIM MyChron company that I am no longer allowed to sell any of the MyChron products out of the USA due to European distributors having to service product that they did not sell. I am filling the last of the orders of the MCLTG to the group but I can't sell any other items from Mychron to any other country exept the USA."
Åh fan! Egentligen inte så konstigt. Men ur vårt perspektiv som konsumenter är det fullständigt orimligt att vi ska betala mer än 100% mer för att vara "solidariska" med den svenska distributören. AIM måste uppenbarligen se över och anpassa sin prissättning. Nåja, kul för oss som lyckades spara ett par tusenlappar.

Edit: En parantes är att jag skickade en förfrågan till Alvik MC (på inrådan från någon på forumet) och bad att få en offert på en beställning av 20-30 AIM MyChron Light. Inget svar. Sicka trötta typer...

Last edited:
Nyteknik skrev:
Edit: En parantes är att jag skickade en förfrågan till Alvik MC (på inrådan från någon på forumet) och bad att få en offert på en beställning av 20-30 AIM MyChron Light. Inget svar. Sicka trötta typer...

Ibland undrar man över varför en del har försäljning öht....

Hmm!

Nyteknik skrev:
Åh fan! Egentligen inte så konstigt. Men ur vårt perspektiv som konsumenter är det fullständigt orimligt att vi ska betala mer än 100% mer för att vara "solidariska" med den svenska distributören. AIM måste uppenbarligen se över och anpassa sin prissättning. Nåja, kul för oss som lyckades spara ett par tusenlappar.

Jävla tur jag hade!
Snacka om i sista minuten! :banana
Hoppas jag får min nu när jag lyckats beställa en! :Bugar
Annars :kulspruta !

Hansolo skrev:

Det är ju bara skaffa en mellanhand i USA så kommer man runt det. Då tillkommer ju visserligen en frakt, om man inte dealar bort frakten inom staterna.

Ett annat exempel på orimliga prisskillnader är Apples iPod. På Apples svenska site kostar den 6.195 kr och på deras amerikanska 3.868 kr.

:rolleyes:

Bifogat

• photoplaying20041026.jpg
    photoplaying20041026.jpg
    66.6 KB · Visningar: 58
Nyteknik skrev:
Ett annat exempel på orimliga prisskillnader är Apples iPod. På Apples svenska site kostar den 6.195 kr och på deras amerikanska 3.868 kr.

:rolleyes:

Vilken amerikansk sida hittar du det på ?

*/ ?>
Back