Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jensa skrev:Någon som är intresserad av det?
Webspy skrev:Droppa en mail till white buffalo racing o kolla om dom inte kan skicka en till dig.
jag hämtade ut min idag !
se tråd:
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=64693

Jensa skrev:Gjorde det nyss så jag inväntar svar!
Får väl svar efter nyår antar jag!
Hoppas hoppas hoppas att det går, var lite tungt med pengar när erat tåg gick!
Verkar den ok?
ingår allt man behöver om man beställer internal power, USB-cable !
![]()
Tack för tippset i alla fall!
Go forsättning och gott nytt år!![]()
AleX skrev:*host * *host* usb kabeln får man köpa till dvs ingår inte i laptimerpaketet![]()
Webspy skrev:Sorry.... det kostade lite extra - och nej - det går inte att köpa en vanlig usb i affären.... denna har bara usb i datoränden....
*my bad*
/A
Webspy skrev:Detta ingår:
Laptimer
Sändare
USB-kabel
CD med program
//Anders
(läs handlare) i Sverige har läst tidigare inlägg om samköp från Sverige och klagat hos AIM USA för nu är det tydligen slut från WBR... Åh fan! Egentligen inte så konstigt. Men ur vårt perspektiv som konsumenter är det fullständigt orimligt att vi ska betala mer än 100% mer för att vara "solidariska" med den svenska distributören. AIM måste uppenbarligen se över och anpassa sin prissättning. Nåja, kul för oss som lyckades spara ett par tusenlappar.Hansolo skrev:Är rädd att någon surkuk(läs handlare) i Sverige har läst tidigare inlägg om samköp från Sverige och klagat hos AIM USA för nu är det tydligen slut från WBR...
Citat från WhiteBuffaloracing:
"I was informed by the AIM MyChron company that I am no longer allowed to sell any of the MyChron products out of the USA due to European distributors having to service product that they did not sell. I am filling the last of the orders of the MCLTG to the group but I can't sell any other items from Mychron to any other country exept the USA."
Nyteknik skrev:Edit: En parantes är att jag skickade en förfrågan till Alvik MC (på inrådan från någon på forumet) och bad att få en offert på en beställning av 20-30 AIM MyChron Light. Inget svar. Sicka trötta typer...
MC-firmor verkar av tradition föredra personer som är lite bakom flötet.Goodstuff skrev:Ibland undrar man över varför en del har försäljning öht....

Nyteknik skrev:Åh fan! Egentligen inte så konstigt. Men ur vårt perspektiv som konsumenter är det fullständigt orimligt att vi ska betala mer än 100% mer för att vara "solidariska" med den svenska distributören. AIM måste uppenbarligen se över och anpassa sin prissättning. Nåja, kul för oss som lyckades spara ett par tusenlappar.
Edit: En parantes är att jag skickade en förfrågan till Alvik MC (på inrådan från någon på forumet) och bad att få en offert på en beställning av 20-30 AIM MyChron Light. Inget svar. Sicka trötta typer...
!Hansolo skrev:Är rädd att någon surkuk(läs handlare) i Sverige har läst tidigare inlägg om samköp från Sverige och klagat hos AIM USA för nu är det tydligen slut från WBR...
Citat från WhiteBuffaloracing:
"I was informed by the AIM MyChron company that I am no longer allowed to sell any of the MyChron products out of the USA due to European distributors having to service product that they did not sell. I am filling the last of the orders of the MCLTG to the group but I can't sell any other items from Mychron to any other country exept the USA."
Nyteknik skrev:Ett annat exempel på orimliga prisskillnader är Apples iPod. På Apples svenska site kostar den 6.195 kr och på deras amerikanska 3.868 kr.
![]()
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |