Lameriders teaser Nr: 2

Speed_Love skrev:
2615194 Den låg på våran hemsida, men SURFTOWN tyckte att det gick lite VÄL mycket trafik där då, så de plockade bort den... :tuttar
men fan då, kan du inte lägga upp båda trailerserna på SH-ftp'n så kan man ju tanka därifrån?

Speed_Love skrev:
2572408 Håller på o klipper för fulla muggar, men kommer att ta en pause över helgen för att bli lite full själv...

Men håll tillgodo så länge...

Teaser 2

:yoparty :yoparty :yoparty

He he.. trevlig liten teaser du har klippt ihop. ser fram imot att få se hela filmen :D

//Budde

Last edited:
Hur går det för er.. ??

Har ju ett jättesug efter film just nu !!!:yoparty :gnissla

Bushojjen skrev:
2626542 Hur går det för er.. ??

Har ju ett jättesug efter film just nu !!!:yoparty :gnissla

Ha ha jo ja förstår de Speed love som håller i klippandet har förnärvarande lite mycke me våran hemsida som strular, så han har lite mycke nu men har kommit långt på filmen va ja förstår håll ut:tummenupp

Fart, slangning och musik får högsta poäng :tummenupp
Nedläggen är dock bakläxa, kan jag göra fetare med goretexbrallor utan puckar och jag är fan blåbär!

Synes//J

Kapten Blåskägg skrev:
2629635 Fart, slangning och musik får högsta poäng :tummenupp
Nedläggen är dock bakläxa, kan jag göra fetare med goretexbrallor utan puckar och jag är fan blåbär!

Synes//J
Nummer ett Skägget...Kom upp i dom farterna vi snackar om i filmen....
Då MÅSTE du faktiskt lägga i trean oxå....:tungan

MR.E skrev:
2629439 Ha ha jo ja förstår de Speed love som håller i klippandet har förnärvarande lite mycke me våran hemsida som strular, så han har lite mycke nu men har kommit långt på filmen va ja förstår håll ut:tummenupp

Nu får ni allt lägga på ett kol i brasan el så kommer jag och hjälper er....:tummenupp

Måste få se meeer fiiilm......:yoparty :yoparty :D

byskebon skrev:
2614480 bra körning!!! :tummenupp

men MUSIKEN??:zpy

jo, kan inte göra annat än att hålla med.

sköna vägar & hård körning, men förihellvette, hojåkning hör ihop med någon form av rock :yoparty inte nå musik som "haschisarna" lyssnar på :7peta

Kom igen nu. Måste ju få nåt att kolla på snart.... å alla förväntar sig att ni bytt ut Fronda mot nån annan musik :yoparty

Grabbs nu får ni ju lägga på ett kol.. julafton e ju snart här och filmsuget är på all time high...:yoparty :yoparty :gnissla

Sorry. Ja de verkar å ta lite längre tid än vad vi lovat..:huvet Du kanske ska komma och hjälpa oss:Bugar , Nicotin. Tyvär så e våran data expert :skitdator ensam om å veta hur man klipper, Så vi andra kan inte hjälpa till så mycke..Men men han har sagt att han e i slut skedet nu,Vilket jag hoppas på.. Snart Snart..:yoparty :yoparty

Nicotin skrev:
2652954 Grabbs nu får ni ju lägga på ett kol.. julafton e ju snart här och filmsuget är på all time high...:yoparty :yoparty :gnissla

MR.H skrev:
2681139 Sorry. Ja de verkar å ta lite längre tid än vad vi lovat..:huvet Du kanske ska komma och hjälpa oss:Bugar , Nicotin. Tyvär så e våran data expert :skitdator ensam om å veta hur man klipper, Så vi andra kan inte hjälpa till så mycke..Men men han har sagt att han e i slut skedet nu,Vilket jag hoppas på.. Snart Snart..:yoparty :yoparty

Hoppas hoppas... behöver riktig kvalitetsfilm just nu... hojen är i molekyler och inte klar på långa vägar så man kan inte sitta och smyggasa i garaget heller...:D

Nicotin skrev:
2681154 Hoppas hoppas... behöver riktig kvalitetsfilm just nu... hojen är i molekyler och inte klar på långa vägar så man kan inte sitta och smyggasa i garaget heller...:D

snackade me Speed love i förrgår o han skulle väl tippa innan årsskiftet:tummenupp

Kommer tyvärr INTE bli film innan nyår... Men strax efter...
Har haft SJUKT mycket att göra... Driver ju egen firma o lite annat oxå... Sen måste man ju prygla kärringen då o då... Ja ja... gör mitt bästa för att få den klar!

:tuttar :arsele :yoparty

Speed_Love skrev:
2572408 Håller på o klipper för fulla muggar, men kommer att ta en pause över helgen för att bli lite full själv...

Men håll tillgodo så länge...

Teaser 2

:yoparty :yoparty :yoparty

fortfarande inte nyktrat till efter pausen?
kröka mindre och klipp mer så kanske filmen blir klar nån gång....
Aaaa-lagare....

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back