Lameriders Nurburgring

Schnyggt!! :tummenupp
Väntar med spänning på HD verren...
8.15 ca? Verkar gå riktigt bra :Bugar - synd att Zatzy-muppen kom ivägen. I starten tänkte jag just, Jahaja, en Ferrilambo som kommer ligga ivägen - men den Jeppen kunde ju ratta rätt bra oxå :D

inga moralkärringar som ska klanka ner nu då?

Schnyggt!! :tummenupp
Väntar med spänning på HD verren...
8.15 ca? Verkar gå riktigt bra :Bugar - synd att Zatzy-muppen kom ivägen. I starten tänkte jag just, Jahaja, en Ferrilambo som kommer ligga ivägen - men den Jeppen kunde ju ratta rätt bra oxå :D

8.15 bra gissat ..de va väl 7,55 bridge to gate som de mäter nu för tiden men lägger man på 20-25 sek beroende på fordon so blir de väl 8,15 till 8,20 helvarv.

Dendär ferrarin gasade jävligt bra de va en tysk som kört ca 2000 varv på den banan, han blev lite irriterad när jag tog in på honom på rakorna eftersom han bara körde 250 som han så fint uttryckte det hehe..
Men i kurvorna hade jag de svårt att hänga på..fina bilar dedär:tummenupp.

Zatzy muppen drog väl upp tiden lite men jaja thats life..

Mr E

Riktigt bra kört när man kommer under 8min BTG, men att säga att Ferarri föraren låg ivägen när han kör i från filmaren är väl att ta i. :krama

Snygg körning!! :tummenupp
Hur många varv har föraren lagt på ringen? (eller det kanske är sånt man inte vill avslöja?)

Ferrarin blev ju en bra hare, svårt att hitta runt på ringen utan draghjälp, snyggt kört.

Jävla söndagsåkare som inte kan hålla dig på vägen utan måste va ivägen överallt!!

Hehe...håller med ovanstående...

Fan va sugen jag är på att dra ner och köra...Hur lång är säsongen därnere? Kan man dra ner med bågen September ut och få ut nåt av det?

Tackar

Jag har varit därnere 5ggr och kört ca 120 varv totalt,vill man köra där så har de öppet året ut..

Mr E

Var är alla grinpellar som alltid säger att gatfolket skulle bli totalt stekta om de körde bana? ser bara lovord och beröm

Snyggt kört grabben:tummenupp

Nästa gång ska jag med o jaga dig så du får upp farten lite.:banana:D

Vad kostar det nuförtiden om man får fråga? Jag antar att man kan köpa olika pass?

Åkte ett varv i slutet på 80-talet. häftig upplevelse...

Vad kostar det nuförtiden om man får fråga? Jag antar att man kan köpa olika pass?

Åkte ett varv i slutet på 80-talet. häftig upplevelse...

Tror prislistan såg ut som följande:

Single lap €22
4-lap ticket €75
8-lap ticket €145
15-lap ticket €250
25-lap ticket €390
Jahreskarte €1,075

Var där förra helgen, dock med bil. Det är bara hur ballt som helst:tummenupp

Riktigt grymt kört förövrigt!

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...