Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om de va den vita du tänkte på så den vann vi mot..
Men de beror ju på att han kanske va lite rädd om bilen etc etc kanske
Om man säger så att riktigt grymma sportvagnar med duktiga chaufförer har man lite svårt att skaka av sig om man säger så..
...Om man säger så att riktigt grymma sportvagnar med duktiga chaufförer har man lite svårt att skaka av sig om man säger så..
Mycket enkelt och sant- jag skakar inte av mig själv med Gixxern, när jag kör Imprezan på superkurvig väg, möjligen på bana där antalet varv med ett fordon blir avgörande... Skall banne mig testa Knudan nästa år med STi:n - blir nog under 1.10 efter en dag! Personbästa med Gixxen 1.08.56 efter många år.
Har för mig här funnits en del trådar om detta på forumet senaste tiden...![]()
Var är dvd:n?![]()
Det krävs en mer än hygglig förare på mc för att skaka av sig en hyffsat potent bil/förare - se bara på på mitt bästa Impreza STI "taxi" varv som ligger på 8.03 fullvarv vilket gör ca 7.33 BTG - få mc förare som kört så fort fram tills idag vid BTG mätningar, kanske 10 stycken!!
Sporthoj med rätt förare verkar ha en absolut limit på strax under 7.30 på fullvarv vilket 2 förare klarat av (en med 600cc samt en med 1000cc), med bil under 7.30 på fullvarv kanske vi pratar om 5-6 om jag inte har helt fel!!??
Ser fram emot filmen, speciellt i från Nürburgring!!![]()
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |
![]() |
MV Agusta förlänger garantin till fem år
Italienska motorcykeltillve... |
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |