Laguna Seca - HJÄLP!!!!!!

Folköl

Åt 25 ostron och drack en hel pomac
Gick med
2 Jun 2005
Hoj
Husa 650-05
Funderade på att sticka till Laguna Seca och titta på motogp nu i juli men alla läktare var utsålda :mad: Undrar om någon har varit på Luguna Seca och vet om det går att stå ut med banan och om man isf ser banan bra? :banana är ju ganska kuperad så det kanske är svårt.

I annat fall får det väl bli Vegas o lite :fyllisar

Någon som har varit på Laguna Seca?????

Jag har iaf hört att biljetter varit slutsålda bra länge.
Önskar jag ens fick åka dit... suck.

Jag skulle då tro att IN kommer du alltid.

10 år. 8 år kvar. :hihi
Hittar du en kompis till dig som är immigrationsadvokat så säg till ;)

Folköl skrev:
Funderade på att sticka till Laguna Seca och titta på motogp nu i juli men alla läktare var utsålda :mad: Undrar om någon har varit på Luguna Seca och vet om det går att stå ut med banan och om man isf ser banan bra? :banana är ju ganska kuperad så det kanske är svårt.

I annat fall får det väl bli Vegas o lite :fyllisar

Någon som har varit på Laguna Seca?????

kolla på ebay där brukar finnas billjetter till det mesta lycka till

Cheesus, 10 ar! Ar dom inte riktigt kloka ngnstans??? De verkar ha blivit hardare mot trevligt folk pa senare tid medans dom har blivit allt tolerantare mot allt riff raff har borta.

Du verkar ju inte ga miste om sa mkt iofs da SM cirkusen verkar bara bli battre o roligare plus att du borjar ta pallplatser, bara att grattulera.

Ludde-man skrev:
no probs ... var på west coast bor du ??

Aww, bor uppe i Seattle. Regn, regn o Kanadensare.....men naturen ar iaf fin o olen ar god. Byter det mot sol, sol, blaskigt ol, storbystade kvinnor o mexikanare nere i Dallas i slutet av augusti. Lite battre hojvader oxa :)

:tuttar :tungan im there dude

vad gör ni där borta igentligen? Lägger på er extra vikt eller?

Folköl skrev:
Wazza, i Dallas? Har inte satt min fot i landet TX men det ska tydligen vara ganska "spannande", enligt mina arbetskamrater. :tuttar
Du råkar inte vara gammal Linköpingsbo med tanke på att du nu verkar jobba på Boeing..?

Jonte VSB R-T skrev:
vad gör ni där borta igentligen? Lägger på er extra vikt eller?

Livet ar skonare har borta o tjejerna har mera silikon. Saknar doch hemma lit.... Arligt talat sa har jag inte gatt upp 1 anda kilo, dricker mindre ol an tidigare :)

Den extra vikten kommer isf fran alla dollares som slangs efter en.

Ninjaboy skrev:
Du råkar inte vara gammal Linköpingsbo med tanke på att du nu verkar jobba på Boeing..?

Japp, har jobbat pa det "sjunkande skeppet" i Linkeboda i x antal ar. X antal varv pa Svistad har det val oxa blivit. X antal ol pa diverse pubar blev det val oxa :)

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back