Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Duval skrev:Undrar om nån vet var man kan få sitt punkterade bakdäck fixat på en Söndag i Malmö/Lund området.![]()
Duval skrev:Undrar om nån vet var man kan få sitt punkterade bakdäck fixat på en Söndag i Malmö/Lund området.![]()
300mil kvar på däcket.Elgasen skrev:Köp nytt istället, dock vet jag tyvärr inget ställe som är öppet på söndag.
Duval skrev:300mil kvar på däcket.
Elgasen skrev:jag litar dock inte på pluggningar... inge roligt om det smäller när man endast har 2 hjul...
´P@trik skrev:Ganska liten risk att det smäller,om du inte ska leka rossi varje dag.
Har kört ett par hundra mil på ett pluggat bakdäck,det var iofs på en 600:a men dom går ju rätt så fort dom med..
Elgasen skrev:´
Fungerar säkert oftast bra, men det är en extra riskfaktor. Frågan är om man är villig att ta den risken eller ej. Jag personligen skulle bita i det sura äpplet och köpt mig ett nytt däck.
Elgasen skrev:´
Jag läste även någonstans i detta forum att plugg endast är "godkänt" upp till 200km/h. Jag vet ej hur ni kör, men era hojar har ju kapacitet att köra snabbare dock...
Hålet i däcket är ganska stort, provade med däckspray men läckte ut efter någon mil!Nitrous skrev:Punkaspray !!!
Visst har många synpunkter på det. Men själv har jag lagat många däck med sånt snål som man är.
Har haft hål av skruv rakt igeom hela gummit och kården som fixat sig med punkaspray.
/Nitrous
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”