Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den kör original med 12:1 i kompression så det finns inte så mycket att leka med, ca 0.4 bar innan det börjar blir läge att kolla efter aluminiumresten på tändstiften. IC'n gör väldigt lite då E85 i sig kyler väldigt bra, möjligen att du kan ta dig till 0.5 bar. Det finns en gammal E85 tråd som är bra läsning.
Förstår inte riktigt det heller. Tycker man det är för krångligt att kompsänka ska man nog inte bygga turbo på hojen.
hej
när man har kört ett tag typ en vecka så känns 0,4 i ladd bara som att det blåser lite mer ute bara
så mitt råd är att kompsänka redan nu.men det är ju bara vad jag har upplevt.
mvh peterpain
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |