ladd relä till cbr 929?

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
sitter o ska betälla ett laddrelä till en cbr 929-00a..vet ni någon bra billig site på nätet??tacksam för svar:):tummenupp

Ja, en riktigt bra sida. Rekommenderas! Beställde bla originalbelägg fram till min här i våras. Det var en skaplig prisskillnad mot vad dom tar här :)

Ja, en riktigt bra sida. Rekommenderas! Beställde bla originalbelägg fram till min här i våras. Det var en skaplig prisskillnad mot vad dom tar här :)

Sitter o kollar nu, men kan det verkligen stämma att de tar 19 pund för ORIGINAL frambelägg? :va Låter skumt då Honda i Sverige tar ca 700kr per sida!!!! = 1400kr för komplett frambelägg!!!

I sådana fall är det ju inte ens halva priset!!!:gnissla

http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_47128/

Last edited:
Sitter o kollar nu, men kan det verkligen stämma att de tar 19 pund för ORIGINAL frambelägg? :va Låter skumt då Honda i Sverige tar ca 700kr per sida!!!! = 1400kr för komplett frambelägg!!!

I sådana fall är det ju inte ens halva priset!!!:gnissla

http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_47128/

Jo, är medveten om priserna här hemma så den där sidan är guld värd om man är hondaägare ;) Till min 954 kostade beläggen 16£ per sida.

Du får dock lägga på 17.5% påslag (VAT) på detta för att få ut det slutgiltiga priset, frakten får man inte glömma heller.

Beställde f.ö ett original drivpaket till min hojj i dagarna därifrån. Tjänade jag 1300kr på.

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025