ladd relä till cbr 929?

bamsefar

förvirrad???jag med
Gick med
5 May 2004
Hoj
cbr929-00a
sitter o ska betälla ett laddrelä till en cbr 929-00a..vet ni någon bra billig site på nätet??tacksam för svar:):tummenupp

Ja, en riktigt bra sida. Rekommenderas! Beställde bla originalbelägg fram till min här i våras. Det var en skaplig prisskillnad mot vad dom tar här :)

Ja, en riktigt bra sida. Rekommenderas! Beställde bla originalbelägg fram till min här i våras. Det var en skaplig prisskillnad mot vad dom tar här :)

Sitter o kollar nu, men kan det verkligen stämma att de tar 19 pund för ORIGINAL frambelägg? :va Låter skumt då Honda i Sverige tar ca 700kr per sida!!!! = 1400kr för komplett frambelägg!!!

I sådana fall är det ju inte ens halva priset!!!:gnissla

http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_47128/

Last edited:
Sitter o kollar nu, men kan det verkligen stämma att de tar 19 pund för ORIGINAL frambelägg? :va Låter skumt då Honda i Sverige tar ca 700kr per sida!!!! = 1400kr för komplett frambelägg!!!

I sådana fall är det ju inte ens halva priset!!!:gnissla

http://www.davidsilverspares.co.uk/parts/part_47128/

Jo, är medveten om priserna här hemma så den där sidan är guld värd om man är hondaägare ;) Till min 954 kostade beläggen 16£ per sida.

Du får dock lägga på 17.5% påslag (VAT) på detta för att få ut det slutgiltiga priset, frakten får man inte glömma heller.

Beställde f.ö ett original drivpaket till min hojj i dagarna därifrån. Tjänade jag 1300kr på.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!