lackerare/airbrusch

direktörn

Ny medlem
Gick med
23 Dec 2004
Hoj
zx6r(såld) gsxr750
Tja!
Tänkte höra om det inte finns någon här eller som känner till någon,som håller på med airbrusch på fritiden,och som tar lite småjobb??Ska man lämna hjälmen till en firma kostar det ju ca 5000kr,då kan man ju nästan köpa en ny hjälm, :huvet

i mitt hemland tar de ca 1000 spänn för en hjälm och 7 papp för hel motorcyklen.Och han är jävligt duktig,här i sverige är det helt sjuka priser

Jag ska införskaffa airbrushutrustning snart för att komma igång med en gammal dröm. Jag målar porträtt i nuläget men känner att jag vill satsa på airbrush istället då det är mycket mer skapande.
Jag kommer att vara väldigt billig i början för den som vågar lämna ett objekt att träna på ;)

Bear in da wood skrev:
Jag ska införskaffa airbrushutrustning snart för att komma igång med en gammal dröm. Jag målar porträtt i nuläget men känner att jag vill satsa på airbrush istället då det är mycket mer skapande.
Jag kommer att vara väldigt billig i början för den som vågar lämna ett objekt att träna på ;)
hej!
när har du tänkt skaffa utrustning??du får gärna testa min hjälm om du vill :)

Bear in da wood skrev:
Även jag har en hjälm om du vill....... :banana

Bear in da wood skrev:

Låter intressant! :tummenupp

har oxå airbrushat lite, är utbildad attributmakare o det ingår... ingen hjälm gjord dock.... men är billig o villig ;)

direktörn skrev:
hej!
när har du tänkt skaffa utrustning??du får gärna testa min hjälm om du vill :)

Så snart som möjligt. Har haft lite tight ekonomi på sistone. Troligtvis inom närmsta månaden. Håller för närvarande på med 2st akvarellporträtt. Tänkte sätta igång när de är klara.

Tänkte mjukstarta lite med hjälmar faktiskt. Ska börja med min tänkte jag så jag har något att visa upp ;)
Sedan får man se hur det artar sig.

MC-Rider skrev:
Även jag har en hjälm om du vill....... :banana

Kul, det känns som att det finns lite efterfrågan iaf;)

Allmänt:
Jag återkommer när jag skaffat prylarna och kommit igång. Är det några fler funderingar är det bara att PM:a mig.

Mvh Björn

Har en kompis som kör lite airbrush. Han har iofs fullt upp med sina studier på HDK.
En tjejkompis lillebror har också gjort en del hjälmar har jag för mig.
Skall kolla upp detta!

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...