Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Svårt att veta vad sjukt dyr är; två tusen kronor, fem tusen kronor? Om jag kan lacka om den till rimlig kostnad (kanske upp till tre/fyra tusen beroende på hur mycket jag måste göra) så vill jag nog göra det. Jag skulle defenitivt betala extra för lite speciell lack (typ svart med lite blodröd metalisk glitter i).När min hoj blev skrot i en släpvagnsolycka fick jag alla uppgifter på vad det skulle kosta att fixa hojen. Kommer inte ihåg en exakt summa men minns att tanken var sjukt dyr att lacka då det är någon form av plasttank som tydligen krävde väldigt speciella saker......
...alt pulverlacka hela bygget!...
Tack! Svårt att veta vad sjukt dyr är; två tusen kronor, fem tusen kronor?
Tack! Svårt att veta vad sjukt dyr är; två tusen kronor, fem tusen kronor? Om jag kan lacka om den till rimlig kostnad (kanske upp till tre/fyra tusen beroende på hur mycket jag måste göra) så vill jag nog göra det. Jag skulle defenitivt betala extra för lite speciell lack (typ svart med lite blodröd metalisk glitter i).
Hur gör man när man pulverlackar plast?
Min hoj är på verkstad nu efter en olycka. Dom kommer att laga den men dom sa att tanken kostar ca 10.000:- att lacka om, och 12.000:- att köpa ny. Men det är ju på en auktoriserad mc-verkstad. Du kan säkert få det tille n billigare peng. Rekommenderar dig aif att ringa runt.
Hur gör man när man brer mackor!?
Jo man vill ha dem xtra goda o kör dem i micron!
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |