bissmark
Same Shit, different Day...
Ladsen att behöva säga det men...
Jösses vilken sandlåda!
Jösses vilken sandlåda!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ravetrancer skrev:Jag gnäller inte, men ett moppefucko som dig kan omöjligt fatta vad det kostar att lacka genom att man bekostar allt material och andra omkostnader själv.
kollar pm:n, har nog inte hunnit svara dig än bara.....Black-Wolf skrev:Tjena
Hör väl inte hit men jag skickade ett PM om en offert på att få en kåpa lackad...har du haft tid att grunna på det eller är det fullt upp![]()
/BW
det låter j*vligt bra! finns folk som betalar 12papp för att få ett bra resultatSlynix skrev:4-5000 låter ok för ett bra resultat
Ravetrancer skrev:Jag gnäller inte, men ett moppefucko som dig kan omöjligt fatta vad det kostar att lacka genom att man bekostar allt material och andra omkostnader själv.
Slappa skrev:Bara en fråga, är man moppefucko bara för att man åker 125:a ?![]()
Är det svårt att fatta att de finns folk som gör billigare jobb ?![]()
Sen tycker jag inte att du är speciellt seriös med ditt lackerande, jag har kontaktat dig ett antal gånger men du har inte svarat.
//D
PS: Stand upp for the little guy![]()
jag fyller min pmlåda ganska fort, tar ca 1vecka så e det fullt, har kanske läst ditt pm, men av någon anledning inte hunnit att svara. Sorry för det isf.Slappa skrev:Bara en fråga, är man moppefucko bara för att man åker 125:a ?![]()
Är det svårt att fatta att de finns folk som gör billigare jobb ?![]()
Sen tycker jag inte att du är speciellt seriös med ditt lackerande, jag har kontaktat dig ett antal gånger men du har inte svarat.
//D
PS: Stand upp for the little guy![]()
MostWanted_NKPG skrev:det låter j*vligt bra! finns folk som betalar 12papp för att få ett bra resultat
honkiie skrev:finns folk som snortar amfetamin varje dag, ser du sambandet?
nä jag ser inget samband, vilket samband ser du????honkiie skrev:finns folk som snortar amfetamin varje dag, ser du sambandet?
Ravetrancer skrev:nä jag ser inget samband, vilket samband ser du????
Vad tror du det kostar att lacka egentligen då???honkiie skrev:Att man måste vara i en psykos för att lacka om en hoj för 12000kr Ifall man nu inte ska kameleont-3d-flames eller nånting sånt. hursomhellst är ju inte 4000 dåligt pris, hade tveklöst kunnat betala det ifall jag inte hittat den här killen som jag lackade hos (som dessutom blev jävligt bra)
Ravetrancer skrev:Vad tror du det kostar att lacka egentligen då???
Kan ju säga att om du går till en mclackfirma i Gbg o vill lacka en tank, så kostar det dig runt 3000kr, bara för tanken, ochibland mer
nja, man betalar det det kostar, passar inte 3000kr så kan man komma till mig, jag gör det för en ca 800kr kanskehonkiie skrev:Anser inte du att man måste vara gravt utvecklingsstörd ifall man betalar 3000kr för att lackera om en tank?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |