Lacka om en hoj!

Ravetrancer skrev:
Jag gnäller inte, men ett moppefucko som dig kan omöjligt fatta vad det kostar att lacka genom att man bekostar allt material och andra omkostnader själv.

Tjena

Hör väl inte hit men jag skickade ett PM om en offert på att få en kåpa lackad...har du haft tid att grunna på det eller är det fullt upp :)

/BW

Black-Wolf skrev:
Tjena

Hör väl inte hit men jag skickade ett PM om en offert på att få en kåpa lackad...har du haft tid att grunna på det eller är det fullt upp :)

/BW
kollar pm:n, har nog inte hunnit svara dig än bara.....

Ravetrancer skrev:
Jag gnäller inte, men ett moppefucko som dig kan omöjligt fatta vad det kostar att lacka genom att man bekostar allt material och andra omkostnader själv.

Bara en fråga, är man moppefucko bara för att man åker 125:a ? :va
Är det svårt att fatta att de finns folk som gör billigare jobb ? :)
Sen tycker jag inte att du är speciellt seriös med ditt lackerande, jag har kontaktat dig ett antal gånger men du har inte svarat.
//D
PS: Stand upp for the little guy :D

Last edited:
Slappa skrev:
Sen tycker jag inte att du är speciellt seriös med ditt lackerande, jag har kontaktat dig ett antal gånger men du har inte svarat.
//D

Tack.

Va ä dä för fel på biltemas spraylack då ?
Finns i svart mä.

2000:- betalade en kompis som lackade sin suzuki 1000 hel svart. Resultatet vart kanon, förutom att dom hade missat lite i ett skurvhål.

Slappa skrev:
//D
jag fyller min pmlåda ganska fort, tar ca 1vecka så e det fullt, har kanske läst ditt pm, men av någon anledning inte hunnit att svara. Sorry för det isf.
Nej man är inte moppefucko för att man kör 125:a, men han e ett iaf:)
som jag sa innnan ang lackering oh kostnader, så går det åt en viss summa till material och jag tror att man kommer inte under dom summor jag lackar för om man inte stjäl materialet från sin chef, vet att många lackare gör så....
Jag har mina egna grejer och då kostar det mig mer, vilket innebär att jag inte är dyrare utan att jag måste bekosta mitt material själv.
Jag kan oxo lacka för 2000kr om jag gör det nånstans där jag jobbar åt nån annan.

edit: hittade inget pm från dig, sorry, måste ha raderat det.

Last edited:
man betalar för resultatet.

vilken idiot som helst skulle kunna lacka en hoj för småpengar.
tror biltema säljer allt du behöver... men sedan blir det säkert skit av det hela.

skulle jag vara i behov av en BRA lack, skulle jag säkert höra med räjvis... alla ni som gnäller om hans priser... han ni sett resultaten ? sluta gnälla för fan :fatta!

Den här killen fick erbjudande från en lackfirma som rekommenderades från en av sveriges största mchandlare. Det skulle kosta 15.000kr att lacka om hans hoj.
Han fick hos mig betala 5.000kr, jag fick fan en kram oxo, det kallar jag tacksamt. Detta är vad han fick av mig.

Han var iaf nöjd:)

Bifogat

• 2.jpg
    2.jpg
    88.2 KB · Visningar: 436
  • 3.jpg
    3.jpg
    93.4 KB · Visningar: 313
  • 1.jpg
    1.jpg
    104.9 KB · Visningar: 435
Ravetrancer skrev:
nä jag ser inget samband, vilket samband ser du????

Att man måste vara i en psykos för att lacka om en hoj för 12000kr Ifall man nu inte ska kameleont-3d-flames eller nånting sånt. hursomhellst är ju inte 4000 dåligt pris, hade tveklöst kunnat betala det ifall jag inte hittat den här killen som jag lackade hos (som dessutom blev jävligt bra)

honkiie skrev:
Att man måste vara i en psykos för att lacka om en hoj för 12000kr Ifall man nu inte ska kameleont-3d-flames eller nånting sånt. hursomhellst är ju inte 4000 dåligt pris, hade tveklöst kunnat betala det ifall jag inte hittat den här killen som jag lackade hos (som dessutom blev jävligt bra)
Vad tror du det kostar att lacka egentligen då???
Kan ju säga att om du går till en mclackfirma i Gbg o vill lacka en tank, så kostar det dig runt 3000kr, bara för tanken, ochibland mer

Ravetrancer skrev:
Vad tror du det kostar att lacka egentligen då???
Kan ju säga att om du går till en mclackfirma i Gbg o vill lacka en tank, så kostar det dig runt 3000kr, bara för tanken, ochibland mer

Anser inte du att man måste vara gravt utvecklingsstörd ifall man betalar 3000kr för att lackera om en tank?

honkiie skrev:
Anser inte du att man måste vara gravt utvecklingsstörd ifall man betalar 3000kr för att lackera om en tank?
nja, man betalar det det kostar, passar inte 3000kr så kan man komma till mig, jag gör det för en ca 800kr kanske:)

Nä men allvarligt, vissa betalar höga summor, men då vet dom att dom får perfekta jobb också.
Vissa kanske tycker att det är värt det och andra inte.

ett exempel.
Jag köper ett Krellsteg, jag tycker det är värt 160.000kr, andra tycker jag är helt sjuk i huvet.....
Så är det med allt.

Vill bara påpeka att 4000kr för en hellackering på en mc inte är dyrt. Snarare ett jävligt schysst pris.

4000 spänn är väl inget att gnälla över för en lack på hojjen.. :kocko
Man får ju va man betalar för.. visst kan ja lacka en hoj för 1000 spänn men kom inte å gnäll på resultatet sen,,,, :D
Efter nåra :fyllisar kan de bil ännu billigare....

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman