Lördag 16/4 kör vi skiten ur våra maskiner(gruppkörning)!!!

nån som har koll på allas nick som var med idag? tänkte ha med i redigeringen men jag har inte så stor koll på alla.

Dessa har jag koll på
Ägge
Beachmulle
Buggo
Shido
Judaz
Overjoyed
Irridium (även om han kom på villovägar i väsby :D)
LTR

Tror att Hellhound var han som låg sist på vägen ut till Furusund o samla upp folk. men sen har jag noll koll på folket så fyll gärna på.

Skriva gärna nick o hoj så hajjar jag.

Grymt bra körning idag :) och trevligt gäng också, men de blir fan till och köpa skrevraket igen,orkar inte ha schimpansarsle efter varje långtur e:rolleyes:

Föresten, är du klar med filmen en Eddie ;)

Last edited:
Må så vara men du framförde iaf din motard som en motard ska framföras! :yoparty

Har lite film när han använder den som man ska. blev lite besviken dock på honom att han inte slangade när jag hade kameran riktad bakåt o låt framför honom.

däremot den andra z1000 killen (kommer inte ihåg namnet) sa att han också var färsk med hojkortet, han chockerade o drog upp sin :D

Har lite film när han använder den som man ska. blev lite besviken dock på honom att han inte slangade när jag hade kameran riktad bakåt o låt framför honom.

däremot den andra z1000 killen (kommer inte ihåg namnet) sa att han också var färsk med hojkortet, han chockerade o drog upp sin :D

Fan så fint! :yoparty

Har lite film när hanhemskt använder den som man ska. blev lite besviken dock på honom att han inte slangade när jag hade kameran riktad bakåt o låt framför honom.

Hemskt ledsen ,hade givetvis gjort bättre ifrån mig om jag lagt märke till kameran :-) dagens kameror är för små ;)

Hemskt ledsen ,hade givetvis gjort bättre ifrån mig om jag lagt märke till kameran :-) dagens kameror är för små ;)

ska basunera ut ordentligt vid nästa gruppkörning/körning att jag har kamera monterad :D så lär alla visa sin linlussida :D

Fick med dig när du slanga iaf :D fast det ser mäktigare ut när man filmar nån bakåt än framåt...

ska basunera ut ordentligt vid nästa gruppkörning/körning att jag har kamera monterad :D så lär alla visa sin linlussida :D

Fick med dig när du slanga iaf :D fast det ser mäktigare ut när man filmar nån bakåt än framåt...

Coolt :) väntar ihärdigt turen i filmformat :banana

Ni verkar ha haft kul!, nyfiken på filmen. Det var inte kul att vara hojlös idag:galen.
//Micke

Grymt bra körning idag :) och trevligt gäng också, men de blir fan till och köpa skrevraket igen,orkar inte ha schimpansarsle efter varje långtur e:rolleyes:

Föresten, är du klar med filmen en Eddie ;)

Hej alla :) Tack för en grym dag med de finaste kurvorna och bästa sällskapet! :krama

jag kom för övrigt hem för 10 min sen :p har varit ute och kört non stop i dag så det blev lite "sthlm by night" nu ikväll med lite polare :)

filmen lär komma under mitten på veckan då jag har en del material att gå igenom ;):D

Så här visade jag,chrill-e och benii i fredags varför man kör hoj och inte bil...:arsele

Platsen är barkarby i fredags 15/4 och det var årets första stora car meeting, polisen var självklart på plats för att avblåsa all typ av street race. de har precis stoppat en kille för att han gjort en lakrisremsa med bilen då kliver först jag fram och sen lägger vi tillsammans ett riktigt skönt moln till publikens förtjusning:D

Kul var det! :yoparty

http://www.youtube.com/watch?v=JR3W7kORCbQ

Nu vill man ju se lite film :tummenupp Den andra z1000 killen här :yoparty

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...