Lördag 16/4 kör vi skiten ur våra maskiner(gruppkörning)!!!

Gör ett försök att ta oskulden på gruppkörningarna (får se om jag hinner till väsby)

Hoppas ni hade de gött. Vakna upp alldeles för sent o på bortaplan med 2hjulingen långa vägar borta. Hänger med nästa gång!

tack som faen för en kul dag. hoppas alla kom hem helskinnade utan incidenter. :D:D:D

p.s skulle hakat på er övriga istället för med duccarna på e18. blev ett redigt träningspass med att försöka parera vinden i 180.

Heeeelt underbart!!! :tummenupp

tack som faen för en kul dag. hoppas alla kom hem helskinnade utan incidenter. :D:D:D

p.s skulle hakat på er övriga istället för med duccarna på e18. blev ett redigt träningspass med att försöka parera vinden i 180.

Micke, sorry, ska inte upprepas!!!Nästa gång blir det inte samma hastighet :)

Last edited:
Jaha då va oskulden med gruppkörning avklarad.:banana Tack för en trevlig körning.:yoparty

Jag såg Er i Södertjära. (Hej hej nilax.)
Jag stog i mitt anletes svett och klöv ved.
Förresten är det mycket roligare att klyva ved än att köra mc.:mattias
Speciellt roligt är det att klyva vresiga aspknubbar som man knappt orkar lyfta utan att skita på sig.

Vad fan är det jag håller jag på med.
Rätt prioriteringar, my ass.:rolleyes:

Last edited:
Sporthojkörning 16/4

HaHa fan nu fick man en förvirring vid donken Väsby skulle ju åka med sporthoj gänget men efter ett tag så visade det sig att jag hade åkt med skitsnack mc i stället, men det blev ju en kanondag ialla fall.:)

Gruppbild a la kaosparkering :D

Bifogat

• group_panorama.jpg
    group_panorama.jpg
    195.7 KB · Visningar: 125
Jafan det var redigt skoj! Men jag kände mig inte hemma på dom där vägarna. Det var som en julkalender, fast med kurvor och krön istället för luckor :hihi Nya överraskningar hela tiden!:tummenupp

Micke: sorry jag åkte bara efter Buggo, det var hans fel :fakta

Jafan det var redigt skoj! Men jag kände mig inte hemma på dom där vägarna. Det var som en julkalender, fast med kurvor och krön istället för luckor :hihi Nya överraskningar hela tiden!:tummenupp

Micke: sorry jag åkte bara efter Buggo, det var hans fel :fakta

som sagt inga problem. väl ute på E18 var det lugnt. hade hittat hem därifrån :tummenupp

Jag såg Er i Södertjära. (Hej hej nilax.)
Jag stog i mitt anletes svett och klöv ved.
Förresten är det mycket roligare att klyva ved än att köra mc.:mattias
Speciellt roligt är det att klyva vresiga aspknubbar som man knappt orkar lyfta utan att skita på sig.

Vad fan är det jag håller jag på med.
Rätt prioriteringar, my ass.:rolleyes:

Hej hej! Jo du såg ut att mysa där vid vedhögen :)

Åh fan kan en ducce kör 180 utan att tappa delar efter sig?

Ett jätte tack till alla detta var verkligen kanon!! Och tack micke för att du höll ner tempot lite på rakor och öka lite där det svängde! :)

Ett jätte tack till alla detta var verkligen kanon!! Och tack micke för att du höll ner tempot lite på rakor och öka lite där det svängde! :)
syftar han på mig måntro?

Hahaha, ja tydligen så håller dom för det hahaha ;) Ja grym dag!!!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti