Lördag 1/9.Långtur.

Peterrr

Medlem
Gick med
1 May 2005
Ort
Västkusten
Hoj
Honda igen!!!
Som rubriken säger: Långtur på lördag.
Samling på Mona-Lisa i Uddevalla, avgång kl. 10.00.
Tanken är att ta sig till Halden tur & retur på
kurviga vägar.
Låter det kul?
Då syns vi där...
 
tyvärr.....

...vi har KickOff med jobbet...
annars så hade det varit perfekt...

:-(
 
Fan...jag jobbar tror jag...:huvet Ett litet tips bara, ta inte vägen från centrala Ed till nössemark på vägen upp mot halden, typ flera mil långt vägbygge....
 
Hej peter jag åker inte med den här gången, jag kan nästa år förhoppningsvis
Hoppas ni får en trevlig tur.

MVH Åke ps använd bra skydd
 
Wee, jag ska se över om jag inte kan åka med. Har jag lyckats jobba av lite grejjer så kan jag åka! Meddelar mig under veckan.
 
Långtur

:tummenupp De behövs väl inte något spännband för ja kör ju lugnt å seriöst, så på med stället Åke:D :D
S¨å vi får hoppas att de bilr fint väder, för då blir det några mil:yoparty :yoparty
 
Kan inte hänga med på lördag. Men åker gärna en tur på söndag :)
 
Last edited:
Jag är värsta ambivalent...

Funderar hårt på att åka och kolla på grabbarna när dom skall kasa runt på A-torp i helgen.

Räknade till 5st JA i alla fall så ni åker inte själva, kommer jag så lär ni höra det, 200dB är inte att leka med.

103dB på tomgång :gnissla

Hej hopp i lingonskogen :arsele
 
Jag är värsta ambivalent...

Funderar hårt på att åka och kolla på grabbarna när dom skall kasa runt på A-torp i helgen.

Räknade till 5st JA i alla fall så ni åker inte själva, kommer jag så lär ni höra det, 200dB är inte att leka med.

103dB på tomgång :gnissla

Hej hopp i lingonskogen :arsele

Har du gått o köpt dej en Jumbojet??? : ):):)
 
det hade varit kul o hängt på, men hojen står nerskruvad :( saknar kopplingsarmen nere i kåpan. kommer om 2 veckor eller något sånt :( ingen som har en på lager?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top