Bra att den här tråden kommer upp till ytan igen!
Nä jag har inte testat Shapelink.com Det verkar bra det lilla jag kollade nu, men jag använder PolarPersonalTrainer.com som ingår när man tjackar en Polar. Det trista med den sidan e att det inte finns nåt forum mm. Men jag pallar nog inte bli fast på fler forum än SH för den delen.
Hur går det för alla annars. Jag sprang Springcross på Norra Djurgårn i helgen och det va en total besvikelse. Nu den 20'e ska jag springa
http://www.milsparet.se/ och siktar på 40-nånting i mål. Men... när jag va på SATS idag så kände jag kraftiga smärtor i höger smalben så jag e lite orolig att jag kanske inte ens kommer att kunna starta

Det va nåt som uppkom efter lååååååååååånga promenader förra semestern och förvärrades kraftigt efter halvmaran. Sen försvann det när jag tog det lugnt i 8'a veckor men nu har det kommit tillbaka igen. Förra veckan blev det 8 träningspass, jag tror det beror på det. Jag maste alternera träningsform helt enkelt.
Jag hoppas det kommer att bli bättre.... tills den 20'e får det bli trampaskin ist för löpning och Voltaren Gel på kvällarna.