Löneförmån för Randy de Puniet

Håller med fattar inte vad en naken brud har med MotoGP hoj att göra, eller vad nakna tjejer överhuvudtaget har med hojar att göra

Därför att MotoGP är tävling om att vara bäst på någonting.
Det vill säga den eviga kampen om att visa vem som är Alphahanne och får alla brudarna. Tro mig, det gäller inte bara MotorGP....

Haha vad hemskt! Är det bara jag som tycker det känns jävligt fel med nakna brudar + motorcyklar?

Frågan är ju då om du anser det vara helt ok med lika nakna män på hoj?

Last edited:
Därför att MotoGP är tävling om att vara bäst på någonting.
Det vill säga den eviga kampen om att visa vem som är Alphahanne och får alla brudarna. Tro mig, det gäller inte bara MotorGP....

Vad dåligt mitt inlägg tog trodde att det skulleprovoceraen hel del här...

Tro mig fler tjejer än en skapar mer olycka än lycka...

Vad dåligt mitt inlägg tog trodde att det skulleprovoceraen hel del här...

Tro mig fler tjejer än en skapar mer olycka än lycka...

Hahaha, förstod det:)

Jaa, jag kan inte säga emot. Det tar tyvärr inte bort det faktum att väldigt mycket i världen(som är kul) ändå har starka band till gamla instinkter.
Undrar hur många supersporthojar som skulle säljas om inte Hojracing fanns som kunde visa på vem som är supermegaherrejössesåfysatan-Alphahannen som vi alla vill likna så gott det går och därför köper en fin sporthoj i tron om att inköpet enbart är för att vi gillar just den sortens hoj:D

Har man inte råd så får man göra som vi andra...renovera gammalt skit:D:D:D

Hahaha, förstod det:)

Jaa, jag kan inte säga emot. Det tar tyvärr inte bort det faktum att väldigt mycket i världen(som är kul) ändå har starka band till gamla instinkter.
Undrar hur många supersporthojar som skulle säljas om inte Hojracing fanns som kunde visa på vem som är supermegaherrejössesåfysatan-Alphahannen som vi alla vill likna så gott det går och därför köper en fin sporthoj i tron om att inköpet enbart är för att vi gillar just den sortens hoj:D

Har man inte råd så får man göra som vi andra...renovera gammalt skit:D:D:D

Mmm visst är det så, samtidigt så har ju iaf jag fattat att de flesta brudar inte går igång på en 300hk motorcykel, är man dessutom dum nog att berätta att man lite nu och då använder den effekten på allmän väg så blir man ju idiotförklarad..

Men jag åker ju iaf hoj för min egen adrenalinkicks skull, andra åker kanske för att de tror att de ska få ligga..

Aha, det är sådär jag ska vinna R1000-tävlingarna i sommar alltså, jag ställer upp en massa såna där brudar i ytterkant på nån kurva, å vips hamnar alla andra där! :tummenupp :D Det stora problemet är väl hur jag själv ska undvika att hamna där jag också? :va

Skräll att det är en tjejj som börjar med klagandet...

Jag tar min roll som tjej på största allvar ;)

Frågan är ju då om du anser det vara helt ok med lika nakna män på hoj?

Nej, usch hemska tanke. Behåll era skinnställ på när ni är på hojen, tack. Bara för att det finns flera fina saker (exempelvis motorcyklar och sex) så innebär det inte att dessa ska blandas. Man blandar väl inte vin och öl i samma glas bara för att man tycker om båda? :rolleyes:

brudar?

för mig e brudar bara ett överskattat kapitel:tummenupp ser bra ut på ytan (oftast) men sen lurar den som vill ha halva huset, du skall bara passa dig för annars tar ja ungen, whatever för ja lyfter bara på fingert så står åter 1000........:mad: nä ja e inte bitter bara singel igen:näsblod

Stackars Casey som sponsras av tobaksbolag :zpy
woman_smoking_cigar.jpg

supermegaherrejössesåfysatan-Alphahannen kan jag nog inte hålla med om, tycker de brukar se ganska små ut, kolla på rossi. Det är hojen som gört! :tungan

Det här är en supermegaherrejössesåfysatan-Alphahanne
dolph-lundgren.jpg

Aha, det är sådär jag ska vinna R1000-tävlingarna i sommar alltså, jag ställer upp en massa såna där brudar i ytterkant på nån kurva, å vips hamnar alla andra där! :tummenupp :D Det stora problemet är väl hur jag själv ska undvika att hamna där jag också? :va

Du får köra med skygglappar som man har på hästar :tummenupp

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back