Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Om så vore, vem bryr sig?
Håller med fattar inte vad en naken brud har med MotoGP hoj att göra, eller vad nakna tjejer överhuvudtaget har med hojar att göra
Håller med fattar inte vad en naken brud har med MotoGP hoj att göra, eller vad nakna tjejer överhuvudtaget har med hojar att göra
Haha vad hemskt! Är det bara jag som tycker det känns jävligt fel med nakna brudar + motorcyklar?
Därför att MotoGP är tävling om att vara bäst på någonting.
Det vill säga den eviga kampen om att visa vem som är Alphahanne och får alla brudarna. Tro mig, det gäller inte bara MotorGP....
Vad dåligt mitt inlägg tog trodde att det skulleprovoceraen hel del här...
Tro mig fler tjejer än en skapar mer olycka än lycka...
Hahaha, förstod det
Jaa, jag kan inte säga emot. Det tar tyvärr inte bort det faktum att väldigt mycket i världen(som är kul) ändå har starka band till gamla instinkter.
Undrar hur många supersporthojar som skulle säljas om inte Hojracing fanns som kunde visa på vem som är supermegaherrejössesåfysatan-Alphahannen som vi alla vill likna så gott det går och därför köper en fin sporthoj i tron om att inköpet enbart är för att vi gillar just den sortens hoj
Har man inte råd så får man göra som vi andra...renovera gammalt skit![]()

Skräll att det är en tjejj som börjar med klagandet...
Frågan är ju då om du anser det vara helt ok med lika nakna män på hoj?

Undrar hur många supersporthojar som skulle säljas om inte Hojracing fanns som kunde visa på vem som är supermegaherrejössesåfysatan-Alphahannen som vi alla vill likna så gott det går och därför köper en fin sporthoj i tron om att inköpet enbart är för att vi gillar just den sortens hoj![]()

Aha, det är sådär jag ska vinna R1000-tävlingarna i sommar alltså, jag ställer upp en massa såna där brudar i ytterkant på nån kurva, å vips hamnar alla andra där!![]()
Det stora problemet är väl hur jag själv ska undvika att hamna där jag också?
![]()
Jag bryr mig.
Det vore en stor nyhet för mig.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |