Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Slurken skrev:...Hur går det för er stockholmare nu förresten?
honkiie skrev:Alltså kan socialdemokraterna komma att få en enda röst i hela stockholm efter det här?

MiZou skrev:han behöver väl inte betala i vilket fall...så det borde ju vara lugnt för peters del?!
Ja varför ska de komma undan? Jag ser gärna att vi har trottoarskatt också med vakter vid varje utgång så man får betala en tjuga då man går utanför dörren. Sen gärna en kamera i varje rum så man inte har ström på i onödan, dåligt för miljön att slösa på ström, jag menar då att en kontrollant kan sitta och se efter så att om man glömmer lampan på i ett rum där ingen är i mer än två minuter så kan kontrollanten släcka lampan och skriva en böter på kring 40kr brutto. Kanske en sändare i varje bil som talar om när man startar den också, går extra mycket soppa då = böter eller när man står på tomgång för länge = böter.Thundercat skrev:"Även de som bor inne i Stockholms city
borde få betala för sina resor inom
staden. Det anser Annika Billström
(s), finansborgarråd i Stockhom, som
vill ha fler betalstationer. "
Från svt text, sid 108.
![]()
avatar skrev:Alltså, blir det inte dyrare med böter för falskskyltning än att betala tullen?
Lite bilar i stan idag![]()
Superbee skrev:Kan ha o göra med att folk har jullov också?
![]()
Snart drar de igång 400 nya fartkameror där det faktist kommer sitta kameror i lådan.
ps. Mer makt och övervakning åt "storebror" ds.
mvh
J.Stalin

avatar skrev:Nja jag tror på det här OM det ger resultat, men då har jag iof ingen partipolitisk anknytning och kan se saker på lite annat sätt än ni hardcoremoderater på forumet.![]()
Vantskruv skrev:Det blir lite svårt nu när man bara har hoj...![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |